قم/ از برنامه های هفته فرهنگ رضوی قم؛

آغاز به کار نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع)

همزمان با افتتاح یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و نخستین روز از دهه کرامت، نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) گشایش یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) از سری برنامه های هفته فرهنگ رضوی این استان در سالروز میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با افتتاح جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و جمعی از مسوولین در قم گشایش یافت.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و سید صادق رضایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.
نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) که از روز گذشته تا 27 شهریورماه در صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برپا شده است، در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، انتشاراتی و خدماتی، به تبیین و معرفی ابعاد شخصیتی، علمی و معنوی دخت موسی بن جعفر(س) می پردازد.
این نمایشگاه با غرفه هایی با عناوین مسابقات، در بهشت بانو، ساعت به وقت شادی، نقاشی‌ها حرف می‌‌زنند، یکی بود همیشه بود، ولادت، تعلیم و تزکیه، فضائل علمی، وداع با امام رضا(ع)، مهاجرت به ایران، ورود به قم، آرامگاه، کرامت بانوی کریمه، گوهر عفاف، بهشت فاطمی، انجمن خوشنویسان قم، هنرکده جانباز، کارگاه معرق یاقوت سبز، گروه هنری گرد‌آفرین و جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در معرض دید عموم قرار گرفته است.
نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) از روز شنبه 16 شهریور تا روز چهارشنبه 27 شهریورماه، صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 17 تا 23 در معرض دید زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) خواهد بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.