یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت؛

مردم برای انجام عمل جراحی لوزه بلاتکلیف هستند

پزشكان به دليل غير واقعي بودن تعرفه ها و وضعيت بيمه ها ي كشور و وجود بيمه 114 ميليوني حاضر به انجام عمل جراحي لوزه نيستند.

امان الله صفوی نائینی بنیانگذار بخش گوش، حلق در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه به دلیل غیر واقعی بودن تعرفه ها بسیاری از پزشکان حاضر به انجام جراحی لوزه نیستند، افزود: متاسفانه در شرایط کنونی که بیمه ها آنطور که شایسته است به وظایفشان عمل نمی کنند، پزشکان نیز برای انجام عمل جراحی با هزینه کم با مشکل روبرو هستند و تمایل ندارند که برای تعیین دستمزد مقابل مردم قرار گیرند.

وی در ادامه اذعان داشت: هم اکنون مردم برای انجام عمل جراحی لوزه با مشکل روبرو هستند، چرا که طبق تعرفه دستمزد این عمل برای پزشکان 12 هزار تومان تعیین شده و این در حالی است که دیه هر انسان 114 میلیون تومان است.

صفوی نائینی تصریح کرد: مردم به دلیل اطلاع رسانی اشتباه در سطح جامعه تصور می کنند که عمل لوزه بسیار ساده بوده، در حالیکه این عمل یکی از پرمشغله ترین عمل های جراحی است که مسئولان در تعیین تعرفه به آن توجه نمی کنند، بنابراین با تقویت سیستم بیمه کشور و واقعی شدن تعرفه ها این قبیل مشکلات کنونی حوزه سلامت نیز برطرف خواهد شد./ع2

برچسب ها: لوزه ، بیمه ، جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یداله
۱۰:۲۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشی خدمت کادر پزشکی واقعا دستون دردنکند پسری دارم لوزه داره لطف کنید برا یکشنبه نوبت گرفتم اینترنتی دکتر ملکی کارش چطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
واقعا عمل سختیه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۸:۱۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
در بیمارستان امام خمینی تهران عمل لوزه انجام دادم در بزرگسالی با دفترچه بیمه تامین اجتماعی مبلغ 70 هزار تومان شد وخیلی خوب بود. .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
اخر ما که نفهمیدیم چقدره هزینه این عمل
آخرین اخبار