تاکید بر اهمیت سوق دادن جریان نوسازی به سمت نوسازی مردمی / بهره گیری از ناظران ویژه برای نظارت عالی بر پروژه های نوسازی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نهادینه سازی مشارکت اقتصادی و اجتماعی آگاهانه مردم و نهادهای دولتی در نوسازی بافت های فرسوده را از جمله مهمترین سیاست های کلی این سازمان دانست .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس علیرضا جعفری با اشاره به تدبیر شهردار تهران مبنی بر تغییر رویکرد شهرداری از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی و تأکید بر تولی گری در نوسازی بافت های فرسوده، تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد سوق دادن جریان نوسازی به سمت نوسازی مردمی است که خوشبختانه امروز شاهد تحول خوبی در این عرصه هستیم و سازمان و نوسازی شهرداری تهران توانسته  بر اساس تکلیف قانونی خود رتبه اول نوسازی را در مقایسه با سایر کلانشهرهای کشور کسب کند.
 
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه نمی خواهیم نوسازی به روش فرسوده سازی کنیم، ادامه داد:  به این منظور تفاهم نامه ای با سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان تهران مبادله شد تا با  بهره گیری از ناظران ویژه این سازمان جهت نظارت عالی بر پروژه های نوسازی، کیفیت ساخت و سازها ارتقاء یابد.  
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت  ترویج الگوی معماری اسلامی – ایرانی اظهار کرد : در این زمینه اقدامات مختلفی در حال انجام است و طرحی پایلوت نیز در منطقه 17 در حال اجراست .
 
جعفری در ادامه تصریح کرد : امیدواریم با مشارکت شهروندان و حمایت همه سازمان های مربوطه شاهد نوسازی مناسب بافت فرسوده در کلانشهر تهران باشیم ./ف
برچسب ها: نوسازی ، مردمی ، ناظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار