"صداي عبرت" مرجانه گلچين به گوش‌ها رسيد

مرجانه گلچين گفت:"صداي عبرت" را با تجربه‌اي 9 ساله در اختيار علاقه‌مندان مي‌گذارم.

"مرجانه گلچين" بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون در خصوص فعاليت‌هاي اخيرش در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: متأسف هستم كه امسال كاري را براي ماه مبارك رمضان انجام دادم و خود نيز از اين دلتنگي ناراحت هستم.
وي با اشاره به فعاليت در پروژه "داود ميرباقري" تصريح كرد: در سريال "شاهگوش" (داوود ميرباقري) كه طنز موقعيت و متفاوت از ديگر كارهايم بوده، بازي مي‌كنم كه از رسانه‌هاي تصويري تقديم مخاطبان مي‌شود.



"گلچين" با اشاره به تجربه كار با "ميرباقري" اظهار داشت: حضور و كار در كنار فردي انديشمند و باتجربه،‌ اتفاق بزرگي است كه براي من افتاده و از بابت آن خوشحال هستم. 
 
***نزديك به 10 سال از فعاليت راديويي‌ام مي‌گذرد

اين بازيگر سريال‌هاي طنز با اشاره به فعاليت‌هاي راديويي‌اش گفت: از سال 83 تا به امروز به صورت جسته و گريخته با شبكه‌هاي متفاوت راديويي همكاري داشتم و اكنون بيشترين تمركزم روي برنامه نمايشي "صداي عبرت" راديو ايران است.

"گلچين"در خصوص محور برنامه "صداي عبرت" افزود: "صداي عبرت" بيشتر به بحث اعتياد و ازدواج در خانواده‌ها مي‌پردازد كه موضوعات آن برگرفته از حوادث و سرگذشت واقعي مردم است.

"گلچين" در خصوص كارگرداني در حوزه فيلم و سريال تصريح كرد: علاقه‌اي به كارگرداني ندارم چون حاضر نبوده‌ام حس جلوي دوربين را با چيز ديگري عوض كنم.

وي ادامه داد: عشق اول و آخر من بازيگري و روي صحنه رفتن است و آن حس را هيچگاه با حرفه ديگري عوض نخواهم كرد.

"گلچين" با اشاره به خانه‌نشين‌شدن عده‌اي از هنرمندان گفت: كساني كه حرفه بازيگري را انتخاب مي‌كنند دوست داشته تا زماني كه هستند آن را ادامه دهند، اميدوارم افراد خانه‌نشين نيز به زودي وارد فعاليت جدي‌تري در حوزه بازيگري شدند./ص
برچسب ها: صدای ، عبرت ، مرجانه گلچین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار