گمشده در ترجمه هنوز هم شخصی‌ترین فیلم من است. می‌خواستم اسکارلت جوهانسون شخصیت لورن باکال جوان را داشته باشد و بیل موری هم به‌نوعی مبادی آداب باشد.

باشگاه خبرنگاران- گمشده در ترجمه هنوز هم شخصی‌ترین فیلم من است. می‌خواستم اسکارلت جوهانسون شخصیت لورن باکال جوان را داشته باشد و بیل موری هم به‌نوعی مبادی آداب باشد.
 
درباره‌ی بازی در فیلم پدرخوانده ۳
 
مردم خیلی اذیتم کردند، و واقعا به این فکر نکرده بودم که چقدر در معرض تماشای عام خواهم بود. درنتیجه سخت بود، اما شرایط سخت آدم را قوی‌تر می‌کند و می‌دانم که از آن تجربه، چیزهایی یاد گرفتم. آن زمان هجده سالم بود و واقعا نمی‌خواستم پدرم کارگردانی‌ام کند؛ آدم دوست ندارد در آن سن کاری را بکند که پدرش می‌گوید. درنتیجه کمی ناجور بود. کل قضیه کمی ناجور بود، اما زمان می‌گذرد. 
 
 
درباره‌ی بازی در نقش یک سیاهی‌لشکر در فیلم جنگ‌های ستاره‌ای: تهدید شبح 
جرج لوکاس برایم مثل عمو است؛ وقتی بچه بودیم برای من و برادرم عروسک‌های جنگ‌های ستاره‌ای می‌فرستاد. درنتیجه وقتی شنیدم که دارند تهدید شبح را می‌سازند، فکر کردم تماشای نحوه‌ی کارشان باید بامزه باشد. آن زمان مشغول کار روی فیلمنامه‌ی خودکشی دوشیزه‌ها بودم. از جرج پرسیدم که آیا می‌توانم برای تماشای فیلمبرداری بروم، و او پرسید که دوست دارم در نقش یکی از ملازمان سلطنتی بازی کنم؟ به‌نظر موقعیت مناسبی می‌آمد که بتوانم تماشا کنم بدون این‌که توی دست‌وپا باشم [می‌خندد]! الان حتی یادم نمی‌آید اسم کاراکترم چه بود. 
 
 
درباره‌ی فیلم گم‌شده در ترجمه
هنوز هم شخصی‌ترین فیلم من است. می‌خواستم اسکارلت جوهانسون شخصیت لورن باکال جوان را داشته باشد و بیل موری هم به‌نوعی مبادی آداب باشد. مردم هنوز هم از من می‌پرسند که در انت‌ها، بیل در گوش اسکارلت چه گفت، و من هم‌‌ همان جوابی را می‌دهم که بیل موری همیشه می‌گوید: این موضوع، بین آنهاست. صادقانه بگویم، هیچ‌وقت انتظار نداشتم مردم به این موضوع گیر بدهند. درواقع، خیلی تعجب کردم که آدم‌هایی این‌قدر زیاد با فیلم ارتباط برقرار کردند، چون احساس خودم این بود که دارم کاری شخصی انجام می‌دهم. غافلگیری باحالی بود! 
 
 
درباره‌ی ساخت ماری آنتوانت
خوشحالم که این فیلم را ساختم، چون عاشق ساختن فیلم درباره‌ی آن برهه‌ی زمانی‌ام، اما کار واقعا خسته‌کننده‌ای بود. فیلمبرداری فیلم‌های دیگرم شش ـ هفت هفته طول می‌کشید، اما این‌یکی در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر داشت ساخته می‌شد. همیشه عاشق فیلم‌های تاریخی مثل آمادئوس بودم و سعی داشتم که‌‌ همان کار را به‌شیوه‌ای جوانانه و گستاخانه انجام دهم. واکنش‌های بسیار قابل‌توجهی دریافت کردم: بعضی‌ها از فیلم خوششان نیامده بود و خیلی‌ها هم واقعا دوستش داشتند./ي2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار