دایی: به اصفهان آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم / همه تلاشمان را برای خوشحالی هواداران انجام می دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان با اشاره به اینکه برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده ایم گفت همه تلاشمان را برای خوشحالی هواداران انجام داده ایم و هدفی جز این نداریم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی دایی گفت: بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس نامی جز داربی نمی‌تواند بگیرد چرا که دو تیم بزرگ کشور ایران در مقابل هم قرار می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز مبرمی به برد دارند و بازی مقابل تیم بزرگ سپاهان در برابر دیدگان هوادارانش و زمین خودش بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

بازی با تیم بزرگ سپاهان خیلی سخت است اما با تمرینات خوبی که انجام دادیم سعی می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.در این راه خیلی باید تلاش کنیم. مطمئنا بازیکنان بزرگ این تیم هم به دنبال نتیجه خوب در این مسابقه هستند اما ما می خواهیم یک هدیه خوب به هواداران بدهیم و با دست پر این بازی را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است افزود: به اصفهان آمده‌ایم تا سه امتیاز را بگیریم و یک هدیه کوچک از اصفهان به تهران ببریم. ما امروز می‌خواهیم سه امتیاز را از این تیم بزرگ دریافت کنیم و به جز سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

دایی در خصوص محرومان و مصدومان پرسپولیس در بازی امروز اظهار داشت: ما متاسفانه امروز محمد نوری و حمید علی‌عسگر را نداریم. رضا حقیقی نیز سه اخطاره است و تیم را همراهی نمی‌کند .

وی به بازی خلعتبری برای بازی امروز اشاره کرد و گفت: من نمی‌خواهم از خلعتبری تعریف کنم. درست است که او دیر به تیم اضافه شده اما او به دلیل هم‌بازیانش در تیم ملی از لحاظ فنی در تیم پرسپولیس مشکلی پیدا نخواهد کرد و از همان ابتدا هماهنگی لازم را با تیم پیدا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازیکنان جایگزین برای محمد نوری و علی‌عسگر نیز گفت: درست است که ما امروز دو نفر از ارزشمندترین هافبک‌های تیم را نداریم اما بازیکنان جوان من نشان دادند که فردا چیزی کم و کسر نخواهند داشت.

دايي درباره اینکه آیا پرسپولیس در این فصل جام قهرمانی لیگ برتر را کسب می کند یا نه گفت:برای قهرمانی همه چیز دست بالایی است.همه سعی مان را می کنیم.از روزی که شروع کردیم همه تلاشمان را انجام دادیم تا هواداران را خوشحال کنیم و جز این هدف دیگری نداریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می کند یک روز می تواند در لیگ های اروپایی مربیگری کند گفت: آرزوی هر مربی است که در اروپا مربیگری کند و من هم علاقه‌مندم که این اتفاق برایم بیفتد اما برای مربیگری در یک تیم اروپایی یک رزومه بسیار قوی احتیاج دارد و شرایط لیگ های اروپایی سخت است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار