برخلاف ادعای رسانه های بیگانه؛

اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر نظر رسول خادم سوم مهر آغاز می شود

اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در مسابقات بین المللی جام دیمیتری کرکین روسیه سوم مهر در خانه کشتی آغاز خواهد شد.

به گزراش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برخلاف دعای برخی رسانهای بیگانه مبنی بر این که رسول خادم مدیرفنی تیم های ملی قصد رفتن دارد باید عرض کنیم اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام دیمیتری کرکین روسیه از روز 3 مهر در خانه کشتی آغاز می شود و رسول خادم همچون گذشته تمرینات اردونشینان را زیر نظر خواهد داشت.

بر این اساس اردوي تيم منتخب كشتي آزاد براي حضور در رقابتهای بین المللی ديميتري كركين روسيه روزهاي 3 تا 10 مهر در خانه كشتي تهران برگزار خواهد شد و اسامي نفرات حاضر در این اردو به شرح زير است:

55 كيلوگرم: فرهاد جلائي (تهران) يونس سرمستي (آذربايجان شرقي)
66 كيلوگرم: پيمان ياراحمدي (لرستان) غلامرضا عبداله‌پور (مازندران)
74 كيلوگرم: صادق گودرزي (همدان) مصطفي قياسي (لرستان)
84 كيلوگرم: عليرضا كريمي (البرز)
120 كيلوگرم: عبداله قمي – خشايار دهستاني (مازندران)
مربيان: محمد طلايي (اصفهان)- علي اكبر دودانگه (تهران)

سرپرست: عليرضا رضايي (تهران)
مدیر فنی تیمهای ملی: رسول خادم

رسول خادم پس از بازگشت از مسابقات جهانی 2013 در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در سالی که گذشته شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه بچه ها باغیر ت ایرانی خود نشان دادند که در کشتی دنیا حرف هایی زیادی برای گفتن دارند و با قهرمانی به اقتدار روسها پایان دادند.

وی در خصوص این که آیا از عمکرد کشتی گیران رضایت داشته است اظهار داشت: از همه راضی نبودم چرا که بچه های ما بهتر از این هم می توانند باشند.

خادم درپاسخ به این سوال که با توجه به موفقیت تیم آیا وی تا بازی های المپیک 2016 در کنار کشتی خواهد بود گفت: ما ماهها تلاش کردیم تا در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم اما هدفمان موفقیت در المپیک 2016 است، مطمئن باشید اگر شرایط لازم فراهم باشد و مسئولان بخواهند با قدرت به کارمان ادامه می دهیم.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با دو مدلا طلا، یک نقره و دوبرنز و کسب 46 امتیاز بالاتر از روسیه قهرمان مسابقات جهانی 2013 بوداپست شد./مح


برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، آزاد ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار