حلزون‌های سریع؛ بازي جذاب براي گوشي شما + دانلود

بازی Turbo Racing League بر اساس انیمیشن زیبای Turbo، ساخته کمپانی محبوب Dreamworks کار شده و داستانی مشابه فیلم را دنبال می‌کند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی توسط تیم سازنده Pikpok ساخته شده که عناوین بسیار خوبی مانند Into the Dead و Super Monsters Ate My Condo را به بازار بازی‌های دستی روانه کرده‌اند. شما در نقش یک حلزون (البته بلانسبت) قرار می‌گیرید که دوست دارد سریع‌ترین راننده دنیا باشد. ظاهر بصری بازی واقعا دوست‌داشتنی است و با رنگ‌هایی شاد و متفاوت آراسته شده که شور و هیجانی دوچندان به آن می‌دهند. انیمیشن‌ها هم بامزه و مناسب یک بازی خوب در این سبک بصری هستند.



سبک بازی مسابقه‌ای است؛ اما نه به آن شکلی که از عنوانی مانند Need For Speed انتظار دارید. بازی از همان سبک آرکید مانند این‌گونه عناوین پیروی می‌کند که به معنی کنترلی روان و راحت است. در عین حال گیم‌پلی آرکید از سیستم ستاره‌ای برای تعیین سطح بازیکن استفاده می‌کند. در این بازی باید با شرکت در مسابقات مختلف اقدام به کسب امتیاز به شکل ستاره کنید تا به سطوح بالاتر بروید. هر مسیر سه ستاره دارد که برای کسب همه آنها باید بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارید. کلا 9 مسیر اصلی در بازی وجود دارد. کلیت بازی در یک محیط عادی و روی سطوحی مانند میز کار اتفاق می‌افتد و در طول مسیر می‌توانید انواع کتاب و کارت و... که در چشم حلزون کوچولوی ما هیبتی غول‌آسا یافته‌اند را ببینید. در هر زمان سه مسیر در دسترس دارید که با گرفتن سه ستاره در یکی از آنها، مسابقات دیگر برایتان باز می‌شوند. بازی چند مد مختلف به بازیکن ارائه می‌کند. حالت عادی چند دور، دورِ مسیر را شامل می‌شود، مسابقاتی به صورت رقابت تنگاتنگ یک به یک وجود دارند و مسابقه سرعت، مسابقه زمان و چالش سوخت دیگر مدهای بازی هستند.


بد نگفته‌ایم اگر بگوییم بهترین و پیچیده‌ترین حالت بازی همین حالت چالش سوخت است. در این مد، نواری در پایین صفحه وجود دارد که بسرعت در حال تخلیه شدن است و حلزون ما باید با سرعتِ تمامْ حلقه‌هایی را پشت سر بگذارد که هرچه تعداد این حلقه‌ها بیشتر باشد، ثمره‌اش هم بیشتر خواهد بود. بازیکن باید مرتب مخزن‌های سوختی که در مسیر پراکنده شده‌اند را بردارد تا مبادا نوار سوخت تا انتها خالی شود.


نکته حساس اینجاست که مخزن‌ها ثابت است و پس از برداشتن در دوره بعدی پدیدار نمی‌شوند. در طول بازی می‌توانید کرم‌های جدید اختیار کرده و آنها را با صدف‌های حرفه‌ای تر مجهز کنید! این ارتقاها در اوایل بازی براحتی در دسترس بازیکن هستند. اما هر چه جلو می‌رویم، رقم آنها گران‌تر شده و خرید آنها سخت‌تر می‌شود. می‌توانیم به این مساله که با هر بار ترفیع سطحْ ارتقاها صفر شده و باید از نو آنها را بخرید، به چشم یک ضعف نگاه کنیم. اما پول لازم برای این نقل و انتقالات از کجا فراهم می‌شود؟! در مسیرهای مسابقه، گوجه‌های بدون صاحب زیادی روی زمین ریخته شده که با برداشتن آنها بودجه لازم برای ارتقای کارآکتر خود را دریافت می‌کنید. اگر دست فرمان خوبی داشته باشید، با همان‌چه بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید با آسودگی خیال تا انتهای بازی پیش بروید. اما اگر حال و حوصله کوشش را ندارید و عرق ریختن و زحمت کشیدن را عار می‌دانید، می‌توانید به IAPP سر زده (از بودن این قابلیت در نسخه اندروید مطمئن نیستیم) و مقداری گوجه را با قیمت شب عید خریداری کنید! بازی چهار نوع کنترل به بازیکن ارائه می‌دهد که در نوع خود واقعا پسندیده است. این بازی جالب را به تمام دوستداران بازی‌های کارتونی و شاد توصیه می‌کنیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آرش خرمی کیل
۱۶:۳۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
عالی
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۲۲:۱۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
بابا، حجم بازی هم بنویسیددیگه
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۰:۴۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
بابا جاوا و سیمبین هم گوشی هستند همه ی برنامه ها مخصوص اندرویدند دمتون گرم ب حال ما هم فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۰:۴۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
بابا جاوا و سیمبین هم گوشی هستند همه ی برنامه ها مخصوص اندرویدند دمتون گرم ب حال ما هم فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۴:۴۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
سلام.درباره2تانرم افزاری که واسه روت کردن گوشی گذاشته بودین بیشترتوضیح بدین.universalAndrootوz4root.توصفحه اولشون چندتاگزینه دارن کدوموانتخاب کنیم؟گوشی فرمت نمیشه؟باتشکرازسایت خوبتون
Singapore
mehdi
۲۲:۰۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
خیلی باحاله
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
به نظر دریچه xbox 360 بیشتر جواب میده یا Xbox 760
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۲۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
خیلی عالی
آخرین اخبار