اصفهان/

همه‌جانبه‌ نگری، رمز موفقیت استاندار آینده اصفهان است

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آینده اصفهان، بدون توجه به نگرش گروه‌‌های سیاسی خاص و با همه‌جانبه نگری کامل، برطرف کننده مشکلات فعلی این استان باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد علی اسفنانی، دیروزدر نشست خبری خود با اصحاب رسانه بیان داشت: استاندار آینده اصفهان، باید با مدیریت درست و شناخت همه‌جانبه شرایط ویژه اصفهان، استانی را که آوازه‌اش در سطوح بین‌المللی پیچیده است، شکوفاتر کند.

وی افزود: دولت فعلی از همان ابتدای امر، حسن نیت خود را برای ایجاد شرایط اثرگذار و برطرف کردن مشکلات کنونی نشان داده است و مجلس نیز پا‌به‌پای رئیس جهمور، آمادگی مقابله با مشکات را دارد.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقایان طباطبایی، سقائیان‌نژاد و خراسانی سه نامزد مطرح شده مجمع نمایندگان استان اصفهان را به وزارت کشور تشکیل داده‌اند، گفت: آقایان جوادی و زرگر نیز، مطرح‌ترین گزینه‌های استانداری اصفهان هستند.

اسفنانی تصریح کرد: البته وزارت کشور، تاکنون دو نامزد پست استانداری اصفهان خود را معرفی نکرده است.

وی با اشاره به خشکی زاینده رود و اینکه برخلاف واقع، "استان اصفهان یکی از پرباران‌ترین مناطق کشور" است، تاکید کرد: انتقال آب از یک استان به استان دیگر، تنها بر اساس مطالعات کارشناسی شده و مدیریت‌های درست، قابل قبول است.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیگر برای برطرف کردن مشکل آب اصفهان، فرصتی برای "آزمون و خطا" وجود ندارد.

اسفنانی در مورد منطقه "فریدن بزرگ" و اینکه غرب استان اصفهان از مشکلاتی مانند نبود حداقل امکانات رفاهی، مراکز بهداشتی مناسب و بیکاری 27.5 درصدی جوانان در رنج شدید است، تصریح کرد: به دلیل بهانه‌های غیرعاقلانه برخی از مسئولان مبنی بر ایجاد آلودگی‌های احتمالی، از احداث صنایع مختلف در این منطقه جلوگیری شده است.

وی تاکید کرد: در حالی از احداث صنایع مختلف در منطقه فریدن بزرگ جلوگیری می‌شود که مردم شهر اصفهان، سالیانه 300 هزار تن گوگرد مجتمع نیروگاه منتظری را وارد بدن خود می‌کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد "زندان‌های باز" و استفاده از "وسایل الکترونیکی" برای کنترل زندانیان، به عنوان یکی از نوآوری‌های آیین دادرسی کیفری، بیان داشت: در چند وقت گذشته، کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی دو "تیم بازرسی از زندان‌های سرتاسر کشور و ثبت املاک" را، و تنها از دیگاه نظارتی، در دستور کار قرار داده است.

اسفنانی افزود: نظام زندان‌های کشور به گونه‌ای طراحی شده است که جای هیچ‌گونه کوتاهی را در اجرای قوانین، برای مسئولان این مراکر، باقی نگذاشته است.

وی تصریح کرد: "تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان"، از مهم‌ترین لوایح مطرح شده پس از انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در مورد رسانه‌ و جایگاه آن در جامعه و تاکید بر اینکه "خبرنگاران منادی واقعیت‌‌های یک کشور" هستند، گفت: هر شخصی، سد راه خبرنگارانی که "اصل امانت‌داری" را رعایت می‌کنند، شود، به خود و جامعه کم‌لطفی کرده است.

اسفنانی با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره وظیفه سنگینی را بر دوش داشته‌اند، بیان داشت: البته به "حاشیه پرداختن" نیز در شان اصحاب رسانه نیست./س

برچسب ها: اصفهان ، مجلس ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.