راه‌چمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

حضور دکتر روحانی در مجمع عمومی با پشتوانه عظیم سیاسی/ حاكميت جریان اعتدالی موج مثبتی در كشور ايجاد كرد

دبيركل حزب وحدت و همكاري ملي با بيان اينكه طرح حاکمیت جریان اعتدالی از سوی دكتر روحاني موج مثبتی میان ملت ایجاد کرد، گفت: هم‌اکنون نیز وي با پشتوانه عظیم سیاسی وارد اجلاس سازمان ملل می‌شود.

"محمدرضا راه‌چمنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر آتی رئیس‌جمهور کشورمان به نیویورک و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: حضور دکتر روحانی در این سفر با پشتیبانی 75 میلیون ایرانی تاثیر ویژه‌ای در وجهه بین‌المللی کشور خواهد داشت.  
 وی با بیان اینکه تمام جریانات سیاسی اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل و جریانات مستقل حامی دکتر روحانی هستند، اضافه کرد: طرح حاکمیت جریان اعتدالی از سوی وی موج مثبتی میان ملت ایجاد کرد چنان‌که حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و جامعه ارزشی روحانیت از رئیس‌جمهور را به دنبال داشت و هم اکنون نیز با پشتوانه عظیم سیاسی وارد اجلاس می‌شود.  
 
دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه ادبیات سیاسی دکتر روحانی راهی روشن و جدید را نشان می‌دهد، تصریح کرد: چنین دیدگاهی راهگشای مسیر دیپلماسی خارجی است؛ ضمن اینکه تیم دولت در راستای رسیدن مطالبات جمهوری اسلامی ایران با حفظ حقوق ملت و مصالح ملی تلاش خواهند کرد؛این مهم در پیشبرد مذاکرات هسته‌ای تاثیرگذار است.  
 
راه‌چمنی با بیان اینکه چند سال است دشمنان در مسموم کردن فضای سیاسی علیه ایران تلاش می‌کنند، تاکید کرد: شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت خوبی در اختیار رئیس‌جمهور کشورمان  قرار داده تا این فضا به نفع اهداف ایران تغییر کند.

وی با اشاره به تعبیر "مقام معظم رهبری" مبنی بر "نرمش قهرمانانه در دیپلماسی" ، گفت: استراتژی مد نظر رهبری تاکتیکی اصولی و فنی است که  قطعا دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده هسته‌ای در پیشبرد اهداف از آن بهره خواهند گرفت.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه ایران از حق استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای خود کوتاه نیامده و نتیجه‌ برد- برد می‌خواهد، خاطرنشان کرد: آمريكا و غرب تلاش مي‌كنند فضاي سياسي و افكار عمومي را عليه ايران مخدوش كرده و ادعاهاي كذبي چون بمب اتم را مطرح مي‌كنند، اما دولتمردان ما براي حفظ عزت و اقتدار ايران اسلامي تلاش خواهند كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، سازمان ، ملل ، سیاسی ، پشتوانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار