رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهم ترین خواسته مقام معظم رهبری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه تودیع و معارفه ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری مهم ترین تاکید ایشان بر نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری در جامعه بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام شهیدی محلاتی گفت: در جایگاهی قرار داریم که خدمت رسانی به پولاد مردان و شیرزنانی که جان و مالشان را در راه حفاظت از ایران اسلامی و میراث گرانبهای امام خمینی ، ایثار کردند را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: آن ها درس ایثارگری به همه ما آموختند و ما و کشورمان را از حملات دشمنان حفظ کردند.

حجت الاسلام شهیدی خاطر نشان کرد: در این نهاد مسئولیت یافتیم خدمت به افرادی کنیم که در پیشگاه خداوند دارای عجر عظیم هستند اگر امروز در این جلسه آرامش داریم مدیون جامعه ایثارگران هستیم.

وی ادامه داد: در خدمت مقام معظم رهبری به ایشان عرض کردم من از شما انتظار هدایت ، حمایت و دعا دارم ، ایشان نیز سفارش کردند نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مورد توجه تان باشد.

رئیس بنیاد شهید گفت: دیدار با خانواده های شهدا، معلولان ، آزادگان و یکسان سازی خدمت به آن ها در سطح کشور در دستور کار قرار دارد.

شهیدی با اشاره به نگرانی و دغدغه رئیس جمهور برای تصدی بنیاد شهید و انجام وظیفه در این عرصه گفت: رئیس جمهور از من خواستند که در این سمت تصدی و ریاست بنیاد شهید را بر عهده بگیرم و ایشان نیز به من در این عرصه کمک کند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب میان مجلس و دولت پیرامون رسیدگی به مسائل ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان فرمودند هیچ خدمتی جبران کاری که ایثارگران کردند را نمی کند شما نگویید که خدمت می کنید بلکه شما تنها از کار بزرگ ایثارگران سپاس گذاری می کنید./

برچسب ها: بنیاد ، ایثارگران ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار