قم/ جانشین فرمانده سپاه استان قم:

پیشرفت‌های علمی را مدیون فداکاری رزمندگان هستیم

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: فعالیت‌های علمی و تخصصی امروز مرهون و مدیون فداکاری رزمندگان و مجاهدان دیروز است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا حافظی در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج علمی و پژوهشی شهید تهرانی‌مقدم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا هسته‌ای گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارزش‌ها و هفته‌ای است که تعلق به همه مردم و خوبی‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است اظهار داشت: هرچه پیشرفت در زمینه‌های مختلف داریم از دوران دفاع مقدس است و فعالیت‌های علمی و تخصصی امروز مرهون و مدیون فداکاری رزمندگان و مجاهدان دیروز است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه جوانان امروز امانت‌داران خوبی هستند خاطرنشان کرد: همه اقدامات و فعالیت‌های ما باید زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد و به این مسئله زیاد پردازش نشده و یکی از دلایل ضعف ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شهیدان در همه فعالیت‌ها نقش کلیدی دارند افزود: شهدا با قطره قطره خونشان راه را برای ما باز کردند و ما باید در برابر این فداکاری با تمام توان کار کنیم.

حافظی در ادامه با اشاره به اینکه کارهای تخصصی در دست جوانان است تصریح کرد: اگر بخواهیم همچون گذشته از سد کفر عبور کنیم باید در برابر خداوند سر تعظیم فرود آوریم و بر معنویت خود بیافزاییم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.