مهلت ثبت نام اولیه برای مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید از اوایل شهریورماه آغاز و تا 24 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر،دکتر مسعود صبایی، دبیر مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: ثبت نام اولیه شرکت در مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید از اوایل شهریورماه آغاز شده و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا 24 دی ماه مهلت دارند بامراجعه به سایت این مسابقه به نشانی www.IranMobiCode.ir نسبت نام نویسی در این مسابقه اقدام کنند.
وی افزود: مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی آندروید 11 تا 14 اسفند 1392 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

دبیر مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: برای ثبت‌نام اولیه در این مسابقه تنها اطلاعات کلی ایده یا برنامه دریافت می‌شود و علاقمندان فرصت دارند تا 24 دی ماه با ارسال آثار خود ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی آندروید با هدف ترویج برنامه‌های کاربردی فارسی برای حل مشکلات جامعه ایرانی توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌ شود.
صبایی اضافه کرد: در این مسابقه جایزه ویژه سی میلیون تومان برای برنامه برتر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید در چهار محور برنامه‌های کاربردی، برنامه های فرهنگی و آموزشی، برنامه های بازی و سرگرمی و ایده پردازی برگزار می شود.

لازم به ذکر است، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه به آدرس اینترنتی www.IranMobiCode.Ir مراجعه کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.