رئیس جدید سازمان ملی زمین و مسکن:

افزايش کيفيت زندگي مردم در مسکن مهر

رئیس جدید سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تمام امکانات سازمان ملي زمين مسکن برای پشتیبانی و اتمام پروژه‌های مسکن مهر آماده و نهايت تلاش را براي افزايش کيفيت زندگي مردم به کار مي گيريم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، سید محمد پژمان امروز در مراسم معارفه خود، با بيان اينکه تمام امکانات این سازمان را برای پشتیبانی و اتمام پروژه‌های مسکن مهر آماده است افزود: نباید در ایجاد سرپناه فقط به این موضوع بسنده کنیم که به مردم سرپناه ایجاد کرده‌ایم و مسکن ساخته‌ایم، چرا که این حداقل خدمت است، پس کیفیت بسیار مهم است.

وی ادامه داد: برای کیفی سازی سکونت‌گاه‌ها باید هماهنگی سایر بخش‌ها انجام شود، چرا که هماهنگی لازم و ضروری است تا سیاست‌ها به خوبی اجرا شود.

پژمان در ادامه تصريح کرد: برای توسعه پایدار و کیفی سازی اراده جدی دولت بسیار ضروری است تا به کیفیت زندگی مردم منجر شود.

پژمان  اظهار داشت: تحقق تمام این سیاستها و راهبردها تنها از ناحیه یک وزارتخانه میسر نیست، چرا که به عنوان مثال برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در حوزه زیرساختها و روبناها باید چند وزارتخانه به یکدیگر کمک برسانند.

وی در ادامه افزود: باید مشکلات را در سکونت‌گاه‌ها برطرف کنیم تا مردم احساس تعلق و آرامش خاطر داشته باشند.

رئیس جدید سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تمام امکانات این سازمان را برای پشتیبانی و اتمام پروژه‌های مسکن مهر آماده است بنابراین در آینده تلاش می‌شود که کارهایی که دولت را گرفتار تصدی می‌کند را به حداقل برسانیم.

پژمان خاطرنشان کرد: با تدبیر و برنامه ریزی و سیاستگذاری‌های درست ظرفیت قانونی را به نوعی جهت دهی کنیم تا بخش خصوصی در محور کار قرار گیرد تا مطمئن شویم که تقاضای مردم را محقق ساخته‌ایم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار