بادامچيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

احياي مجدد خانه احزاب مفيد نيست

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان تصور مي‌کنند که احياي خانه احزاب مفيد و ثمربخش است در حالي که این امر نتيجه عکسي در برخواهد داشت.

"اسدالله بادامچيان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت مجدد خانه احزاب اظهار داشت: احياي دوباره خانه احزاب با ترکيب گذشته امکان‌پذير نيست، چراکه در اين‌صورت افراد به دو جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب تقسيم‌ مي‌شوند.

وي افزود: اصلاح‌طلبان تصور مي‌کنند که احياي خانه احزاب مفيد و ثمربخش است درحالي که نتيجه عکسي در برخواهد داشت.

بادامچيان به عدم حضور خود در خانه احزاب در صورت فعاليت مجدد آن اشاره و تصريح کرد: تاکنون از من به عنوان عضو سابق خانه احزاب دعوتي به عمل نيامده است.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه  با اشاره به اتفاقات رخ داده در حاشيه مراسم استقبال از رئيس‌جمهوري کشورمان بيان داشت: احترام به رئيس‌جمهور در هر شرايطي لازم است، ضمن اينکه ارائه نظرات و ديدگاه‌ها با شرط رعايت اصول اخلاق، ادب و احترام از هر دو طرف را آزاد مي‌دانم.

لازم به ذکر است "حسين کاشفي" عضو حزب منحله مشارکت، در گفتگو با "روزنامه اعتماد" از احياي دوباره خانه احزاب و برگزاري ششمين مجمع  در صورت تاييد  وزارت کشور خبر داده بود.

گفتني است انتخاب "حسين کاشفي" به عنوان رئيس خانه احزاب از سوي اصلاح‌طلبان به دليل تماميت‌خواهي آن‌ها به عنوان يکي از اصلي‌ترين موضوعات مورد اختلاف حريانات سياسي آن زمان مطرح بود، چرا که حزب منحله مشارکت به همراه سازمان مجاهدين خلق از جمله احزابي بودند که از سوي سيتم امنيتي و قضايي کشور ملغي اعلام شدند (اينجا).

شايان ذکر است که دولت دهم بر همين اساس در سال 88 ساختمان مرکزي خانه احزاب را به منظور جلوگيري از ادامه فعاليت‌هايشان بازپس گرفته بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار