تابش:

باشگاه سپاهان، قائم به تشخیص نیست/ ترابیان سابقه درخشانی در مدیریت دارد

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: با نظر اعضای هیئت مدیره سپاهان و با موافقت سمیعی نژاد مسئول کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، ترابیان به عنوان مدیر عامل تیم انتخاب شد.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اعضای هیئت مدیره و رئیس کارخانه فولاد مبارکه تصمیم گرفتند که مدیریت تیم را به ترابیان بسپارند تا تشکیلات اجرایی باشگاه را بر عهده بگیرد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در ادامه اظهار داشت: تیم سپاهان قائم به تشخیص نیست ترابیان زمانی که سرپرست باشگاه هم بود اشراف به قضایا داشت و مسائل اجرایی باشگاه دچار وقفه نشد.

وی درباره شروع تمرینات سپاهان گفت: تمرینات تیم از سه شنبه 16 مهر آغاز می شود و با صلاحدید کادر فنی چند بازی تدارکاتی هم برای تیم در نظر می گیریم.

تابش درباره ارزیابی اش از لیست تیم ملی بیان کرد: به هر حال این لیست بر اساس نظر کی روش اعلام شده است. کی روش یه این بازیکنان اعتقاد داشته که آنها را به تیم ملی دعوت کرده است.

وی درباره اعتراض به دعوت یعقوب کریمی به تیم ملی بیان کرد: کی روش بر اساس شناختی که از یعقوب کریمی داشته وی را به تیم ملی دعوت کرد. کریمی کم و بیش در تیم بازی کرده اما مهرداد پولادی شش ماه است که بازی نکرده است.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره وضعیت آرش افشین گفت: طبیعی است بازیکن نسبت به نیمکت نشینی اش ناراحت باشد. به هر حال این بازیکن قهر نکرده و بعد از تعطیلات هم در تمرینات شرکت می کند.

پايان متن./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار