کرمانشاه /

کرمانشاه اوج قله های فرهنگ و هنر

مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به جایگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد وگفت: فرهنگ مقوله ای گسترده است که این مقوله گسترده بر اساس ارزشهای دینی و اسلامی تعریف شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

وی ازمعیار دینی که به عنوان مبنایی برای حرکت صحیح فرهنگ در نظر گرفته شده است گفت :که این مبنا از قرآن و مکتب و احادیث گرفته شده است.

مهدی محبان  یکی از نعمتهای الهی را به بندگان که در دایره اختیارات انسان قرار گرفته است مسئولیت پذیری ذکر کرد  و گفت: این مساله ای است که انسان باید خود به نحو احسن محقق کننده آن باشد و در این مسیر رضایت مندی خداوند مبنای کار افراد قرار گیرد.

وی مسئولیت پذیری در نظام اسلامی را نعمتی الهی داست که برای پذیرش آن باید سجده شکر بجا آورد و هنگامی که این مسئولیت از دوش انسان برداشته شد باید خدای را نیز شکر کرد و اگر انسان مسیرش را بر پایه رفتارهای الهی پی ریزی کند یقینا در این مسیر موفق خواهد بود.

محبان در ادامه با اشاره به ظرفیت های فرهنگی هنری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از ظرفیت های فرهنگی هنری بالایی برخوردار است و در حوزه های مختلف سرآمد است.

محبان افزود: می توان با برنامه ریزی صحیح و درست و با بهره گیری از این پتاسیل قوی فرهنگی و  هنری که در استان کرمانشاه وجود دارد کرمانشاه را به اوج قله های فرهنگ و هنر رساند که این می طلبد همه دست به دست هم دهند و در این راستا کار و کوشش کنند.

وی انتخاب دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه را به جامعه فرهنگی و هنری استان تبریک گفت و از همه کارکنان اداره کل و اصحاب فرهنگ و هنر خواست وی را یاری و کمک کنند./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، قله ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.