نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

به نتیجه مذاکرات آتی ایران و 1+5 خوش‌بین هستیم/ دفاع مقتدرانه ظریف از پرونده هسته‌ای

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران نشان داد که این دور از مذاکرات مثبت خواهد بود، بنابراین ما به نتیجه مذاکرات آتی ایران و 1+5 خوش‌بین هستیم.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌‌ با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5، اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پرونده هسته‌ای ایران از شورای عالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه واگذار شد، که این مهم به واسطه دیپلماسی قوی "ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان بود.

وی با اشاره به نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان با طرفین غربی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک افزود: ظریف در این نشست، مقتدرانه از موضوع پرونده صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان دفاع کرد و ثابت شد که واگذاری پرونده هسته‌ای به وزارت امور خارجه اقدامی شایسته بوده است.

نماینده مردم آستارا تصریح کرد: دکتر روحانی در نشست‌هایی که با سران کشورهای مختلف در سازمان ملل داشت، مباحث "اعتدال"، " تدبیر" و "امید" را پیگیری کرد که این مهم نتایج خوبی برای کشورمان به دست آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به نشست‌های مشترک دولت و مجلس که با حضور رئیس جمهور،‌ وزیر امور خارجه و سخنگوی دستگاه دیپلماسی برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده نشان داد که این دور از مذاکرات مثبت خواهد بود، بنابراین ما به نتیجه مذاکرات آتی ایران و 1+5 خوش‌بین هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار