مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: برنامه آموزشی جامع با عنوان «شوراها و مدیریت نوین روستایی» در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، غلام طاهرخانی اظهار داشت: نظر به شروع به کار دوره چهارم شوراهای اسلامی روستا، آشنایی مدیران روستایی با وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود و نیز سایر قوانین و مقررات مربوط به مدیریت روستایی ضروری است.

وی افزود: آموزش اعضای شوراها تأثیر سازنده‌ای بر ارتقای دانش مدیران محلی در رشد و توسعه منطقه و حسن تعامل با مدیران میانی و ارشد و سایر دستگاه‌های دولتی دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: این دفتر برنامه آموزشی جامعی را با عنوان «شوراها و مدیریت نوین روستایی» تدوین کرده که در تمام بخش‌های استان اجرایی می‌شود و تمام شوراهای اسلامی روستایی را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: حسن مساعدت بخشداران، کارشناسان امور دهیاری‌ها در مرکز شهرستان و بخش برای تمهید مقدمات و اطلاع‌سانی به موقع و هماهنگی و همکاری برای حضور شوراها، در موفقیت‌آمیز بودن این برنامه تأثیر به‌سزا و ضرورت اجتناب‌ناپذیر دارد.
برچسب ها: قزوین ، روستایی ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.