به گفته شهردار منطقه 19 بزرگترین استادیوم فوتبال جنوب تهران آماده بهره برداری شده و در آینده ای نزدیک با حضور شهردار تهران افتتاح می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباد الله فتح الهی ، شهردار منطقه 19 ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات عمرانی استادیوم 15 هزار نفری شهید کاظمی به پایان رسیده و هم اکنون در حال نصب آخرین تجهیزات آن هستیم.
وی با بیان اینکه استادیوم شهید کاظمی بزرگترین استادیوم فوتبال در جنوب شهر تهران است، اظهار داشت: این مجموعه ورزشی در آینده ای نزدیک با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید.
فتح الهی تصریح کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری شهید کاظمی با مساحت 85 هزار متر مربع، دارای 12 هزار متر مربع زیربنا و سه طبقه اداری است و با بهره برداری از آن بخشی از نیازهای ورزشی استعدادهای این منطقه تأمین می شود. این ورزشگاه همچنین مجهز به چمن طبیعی است و به روش جدید آبیاری مجهز است.
شهردار منطقه 19 اضافه کرد: ورزشگاه شهید کاظمی در بزرگراه آزادگان حد فاصل خیابان خلازیر تا بزرگراه شقایق قرار دارد.
وی در ادامه در خصوص پارک آموزشی ترافیک منطقه 19 گفت: این پارک آموزشی نیز که در مساحتی در حدود 4.5 هکتار طراحی شده آماده افتتاح است و به زودی به کودکان و نوجوانان آموزش های لازم در این پارک داده می شود.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار