طي بيانيه‌اي صورت گرفت

دعوت دانشجويان از وزراي علوم و بهداشت براي حضور در راهپيمايي 13 آبان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر کشور با انتشار بيانيه‌اي از وزرای علوم و بهداشت جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دعوتنامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر کشور از وزرای علوم و بهداشت جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان به شرح زير منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وزرای محترم علوم، تحقیقات و فن آوری و بهداشت درمان، و آموزش پزشکی

جناب آقایان دکتر فرجی دانا و دکتر قاضی زاده هاشمی

سلام علیکم؛

13 آبان روز استکبار ستیزی، روز نشان دادن خشم ملت شریف ایران و روز تولد انقلاب دوم است. روزی است که دانشجویان به نمایندگی از همه ملت‌های مظلوم ضرب شستی را به شیطان بزرگ نشان دادند و هیمنه استکبار جهانی را شکستند.

هر ساله در آستانه یوم الله 13 آبان دوباره هوای سال‌های 58 تداعی می‌شود که همه مردم به پشتیبانی از دانشجویان پیرو خط امام (ره) راهپیمایی می‌کنند و دانشجویان نیز برای گرامیداشت آن روز بزرگ و تجدید میثاق با امام راحل بر ماندن بر مسیر استکبارستیزی تکیه می‌کنند.

حال که 13 آبان امسال با توجه به تمام اتفاقات چند ماه گذشته از حساسیت خاصی برخوردار شده است، حضور فرد فرد جامعه در این مراسم و راهپیمایی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و از آنجا که مسئولان خود باید الگوی مردم باشند، حضور شما به عنوان مدیران آموزش عالی کشور از تمام افراد مهم‌تر و حائز اهمیت‌تر است.

لذا بدینوسیله از شما دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در راهپیمایی 13 آبان همپای تمامی امت مسلمان فریاد دادخواهی و ظلم ستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان برسانید و همچنین حضور شما خط بطلانی باشد بر ندای سازش‌کاری عده‌ای که خواهان حذف "شعار مرگ بر آمریکا" هستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار