پیام تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

«مرگ بر آمریکا» ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان، پایه‌های کاخ استکبار جهانی را لرزاند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور پیام تشکری؛ از حضور دشمن شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانه مردم عاشورایی ایران در مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان 1392، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور پیام تشکری؛ ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانه مردم عاشورایی ایران در مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان 1392، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد:
 
امروز حرکت معنادار ملت بزرگ ایران اسلامی و فریاد شعار همیشگی«مرگ بر آمریکا» همزمان با دفاع از دولت محترم و تیم مذاکره کننده ایرانی هر دو ظرفیت توأمنان با هم را عامل پیروزی می‌داند.
 
در ادامه این پیام تشکر آمده است: امروز به درستی ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به دست جوانان برومند این مرز و بوم در هم شکسته شد و تفکرات استکباری و ضد بشری و سیاست‌های جاسوس محورانه، برتری‌جویانه و غلط دولتمردان مستکبر آمریکا زیر پای ملت غیور و بصیرتمند ایران و تظاهرات کنندگان13آبان له شد. از غاطبه ملت بویژه شما جوانان برومند که از نسل جوانان و دانشجویان مسلمان تسخیر کننده جاسوس خانه آمریکا در سال 58 بودید؛ صمیمانه تشکر می‌کنیم. امروز مردم عاشورایی ایران با حضور هوشیارانه خود، به تمام مستبدان زورگو ثابت نمودند، برای صیانت و حمایت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن در راستای اندیشه‌های تابناک امام راحل عظیم‌الشإن و گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مقاوم و استوار تا آخرین نفس و قطره خون، همچون سدی مستحکم در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.
 
در پایان این پیام ضمن تشکر مجدد از ملت فهیم ایران، از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان در سراسر کشور و اصحاب محترم رسانه‌ها و جراید به ویژه رسانه ملی که در آگاه‌سازی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش در آوردن گوشه‌هایی از حماسه حضور و اقتدار ملی ایران نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار