بهشتی در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران:

فرمان رهبر معظم انقلاب برای افزایش توان نظامی یک تاکید اصولی و اجتناب ناپذیر است

قائم مقام سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت بنیه دفاعی کشور یک تاکید اصولی و بجایی است که برای همه نیروهای نظامی و امنیتی کشور لازم است.

فرمان رهبر معظم انقلاب برای افزایش توان نظامی یک تاکید اصولی و اجتناب ناپذیر است
"بهراد بهشتی" قائم مقام سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،با اشاره به دستورالعمل فرمانده کل قوا مبنی بر افزایش توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی در مقطع فعلی، اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت بنیه دفاعی کشور یک تاکید اصولی و بجایی است که برای همه نیروهای نظامی و امنیتی کشور لازم است.

وی ادامه داد: تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور یکی از اصول اجتناب ناپذیری است که حتما باید در نظر گرفته شود.

بهشتی در ادامه با اشاره به بحران‌های منطقه، افزود: ما هرگز نمی‌توانیم تهدیدات و بحران‌هایی که در همسایگی ما اتفاق می‌افتد  را نادیده بگیریم بلکه باید برای مقابله با این تهدیدات آماده باشیم چرا که همه این بحران‌ها از فقدان اقتدار نظامی و امنیتی‌شان نشات می‌گیرد.

قائم مقام سازمان عدالت و آزادی تصریح کرد: ملت ایران همواره به دنبال گسترش صلح و دوستی در جهان و پیرامون خود است و این صلح‌طلبی هیچ منافاتی با تقویت بنیه دفاعی کشور ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین رهبر معظم انقلاب تلاش برای ارتقا دائمی سطح نظامی کشور را یک ضرورت قطعی و اجتناب‌ناپذیر دانستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار