نعیمی‌رز خبر داد

حضور "نصرالله سجادی" در فراکسیون رهروان پیش از آغاز جلسه رای اعتماد/ دیدگاه مثبت فراکسیون به وزیر پیشنهادی

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از حضور "نصرالله سجادی"، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در صبح فردا خبر داد.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در صبح فردا(یکشنبه 19 آبان‌ماه) خبر داد گفت: این جلسه ساعت 7 صبح و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس که جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه، "نصرالله سجادی"، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای تشریح برنامه‌های خود در شورای مرکزی فراکسیون حضور پیدا خواهد کرد.   
 
وی در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم دیدگاه مثبت اعضای فراکسیون نسبت به وزیر پیشنهادی، دیدگاه  نهایی اعضا پس از این جلسه مشخص خواهد شد.  

گفتنی است؛ جلسه رای اعتماد به "نصرالله سجادی" سومین وزیر پیشنهادی  ورزش و جوانان فردا، یکشنبه 19 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ "صفر نعیمی‌رز" پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در تاریخ 5 آبان 92، به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.