بر طرف کردن درخواستهای مردم از مهمترین وظایف شهرداران نواحی است

رئیس سامانه 137 منطقه یک گفت: آخرین وضعیت سامانه‌های 137و 1888 در آبان ماه سال جاری بررسی شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یزدی افزود: آخرین وضعیت سامانه‌های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888 با حضور شهردار منطقه یک، قائم مقام، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی 10 گانه منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. 

شهردار منطقه یک در این جلسه افزود: شهرداران نواحی دهگانه منطقه یک باید با روش کار روشن و رقابت سازنده درخواستهای مردمی را قبل از این که توسط شهروندان در سامانه 137و 1888 به ثبت برسد، رفع نمایند.

یزدانی در ادامه اظهار داشت: دلسوزی، پیگیری امور، اشراف به کار، اختصاص وقت بیشتر برای برطرف کردن درخواستهای مردم از مهمترین وظایف شهرداران نواحی است و برا بهبود در تصمیم گیری و تصمیم سازی نیازمند تلاش توام مسئولین و مجریان هستیم. یزدانی از مدیران این دو سامانه خواست گزارش هفتگی از وضعیت سامانه‌ها، 137و 1888 را در جلسات هفتگی ارائه دهند و با تعهد و احساس مسئولیت در قبال نگهداشت شهر رضایت شهروندان را از عملکرد سامانه‌ها ارتقاء دهند.

وی در پایان گفت: تصریح خواسته همشهریان مبنی بر بازبودن معابر و تامین ایمنی آنها مورد تاکید است. یزدی اظهار داشت: بررسی وضعیت ستاد بد فدوبی و تجهیز و آماده باش پایگاههای نواحی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: وضعیت ، مدیریت ، دهگانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار