آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۹/۰۱

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۹/۰۱ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.





 
برای گوشی های اندرویدی؛

به صورت حرفه ای اسکیت بازی کنید + دانلود

این بازی True Skate یکی از بهترین و معروف ترین بازی های اسکیت بورد سواری برای گوشی های اندرویدی است، در این بازی شما دارای یک اسکیت بورد هستید و تمامی قواعد موجود در رشته ی ورزشی اسکیت در آن رعایت شده است. شما برای کسب پیروزی و مقام قهرمانی باید حرکات نمایشی با اسکیت بورد اجرا نمایید، شما می توانید از پله ها، ریل ها و لوله ها برای انجام حرکات کمک بگیرید. کنترل بازی بسیار ساده است و برای هدایت شخص، فقط کافی است از دو انگشت خود استفاده کنید. بازی به دلیل دارا بودن گرافیک منحصر به فرد توانسته است به یکی از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی تبدیل شود.




براي سيمبين؛

بازی "تنیس روی میز" با گرافیک بالا و سه بعدی + دانلود

رشته ی ورزشی تنیس روی میز به قدری معروف است که نیازی به توصیف آن نیست و سالیانه مسابقات متعددی در سطح جهان برگزار می شود. این بازی تنیس دارای گرافیک بسیار بالا و سه بعدی است و شما می توانید به رقابت با حریف مجازی خود بپردازید، ولی توجه داشته باشید که این حریف مجازی بسیار قدرتمند و حرفه ای است و اگر شما در مسابقه با آن از تمام نیرو خود کمک نگیرید، شکست خواهید خورد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک منحصر به فرد، کنترل ساده بازی و شبیه سازی فوق العاده آن اشاره نمود.
 



بازی حذف دسته ای گوی های رنگی + دانلود

BubblePop نام بازی است که شما باید در آن گوی ها را به صورت رندوم در کنار هم قرار دهید و این باعث قرار گرفتن دو یا چند گوی هم رنگ در کنار یکدیگر می شود و بازیکن باید گوی هایی را که هم رنگ هستند و با هم در ارتباطند را پیدا کند و روی آنها کلیک کند تا از بین بروند. بازی را باید طوری ادامه دهید که در انتها هیچ گویی در صفحه باقی نماند.




Clash of Clans v5.6؛

در جنگ قبایل شرکت کنید + دانلود بازی

بازی Clash of Clans v5.6 یکی از استراتژیک ترین بازی های اندرویدی است، که نسخه های پیشین آن نیز در دریچه معرفی شده است و امروز قصد داریم نسخه ی جدید بازی جنگ قبایل را برای شما کاربران باشگاه خبرنگاران آماده دانلود کنیم. برای خود یک قبیله ایجاد کنید، آن ها را رهبری و نیروی نظامی خود را آموزش دهید. برای دفاع از قبیله خود می توانید از توپ ها، برج ها، خمپاره ها و تله ها استفاده کنید، شما می توانید در این بازی به صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید یا مراحل و اطلاعات بازی را به یک سخت افزار دیگر منتقل کنید.
 



بازی Stick Tennis؛

خانه تان را به باشگاه تنیس تبدیل کنید + دانلود

بازی  Stick Tennis از سری بازی های ورزشی و فانتزی اندروید است، یک بازی بسیار جالب و اعتیاد آور که بسیار نزدیک به واقعیت است. جریان بازی بسیار ساده است. شما تنیس بازی می کنید وسطح های دشواری رو از پیش رو بر می دارید و حریفان خود را شکست می دهید.  شما می توانید در مسابقات شرکت کنید و با شکست دادن رقیبان کاپل طلایی مسابقات را برنده شوید. پس سعی کنید به درستی تنیس بازی کنید تا بتوانید تمام رقبای خود را شکست دهید. بازی از گرافیکی بسیار جالب و برخوردار است.




بازی "نبرد کرم ها" برای پلتفرم جاوا؛

Worms Reloaded به صورت انفرادي يا تيمي بازي كنيد + دانلود

دریچه قصد معرفی یک بازی طنز آمیز و محبوب به نام Worms Reloaded را دارد. داستان این بازی مربوط به تعدادی کرم با هوش و زیرک می شود. شما می توانید این بازی را به دو سبک مختلف انجام دهید.
1- به صورت انفرادی: در این وضعیت شما به صورت انفرادی به مبارزه با تمامی کرم ها می پردازید.
2 - به صورت تیمی: در این صورت از بین کرم ها یک تیم برای خود انتخاب می کنید و به صورت گروهی به تیم مقابل حمله می کنید. در این بازی شما می توانید کرم های تحت اختیارتان را سفارشی سازی کنید، یا این که یک سلاح جنگی برای سربازان خود طراحی کنید.
 
 



 
تمامی مرغ ها را از بین ببرید؛

بازی جذاب "مرغ های مهاجم 4" برای رایانه + دانلود

بازی مرغ های مهاجم یکی از قدیمی ترین بازی های رایانه ای است که این بار نسخه ی جدید آن ارائه شده است. این بازی برای سیستم های رایانه ای ضعیف بسیار مناسب زیرا برای اجرای آن نیاز به سخت افزار قدرتمند نیست و اکثر سیستم های قدیمی نیز توانایی اجرا آن را دارند. در این نسخه، مرغ های فضایی برای از بین بردن کره زمین و انسان ها به سیاره ما حمله ور شده اند، شما وظیفه دارید با استفاده از فضای پیمای خود به مصاف آن ها بروید و تمامی مرغ ها را نابود کنید. سخت ترین قسمت هر مرحله مبارزه با غول نهایی آن مرحله است، که شما باید با صبر و تلاش نقاط ضعف آن ها را پیدا کنید و آن ها را از بین ببرید.
 



برای سیستم عامل سیمبین؛

این بازی Turbo Grannies شما را معتاد خود می کند + دانلود

  آیا شما می دانید خسته کننده ترین چیز در این زندگی پیر بودن و ناتوان بودن است؟ ولی در این بازی مادر بزرگ ماجراجو قصد دارد، برای اثبات توانایی خود از خانه سالمندان فرار کند، زیرا او از دوستداران هیجان و سرعت است. در این بازی مادر بزرگ ماجراجو با یک موتور از خانه سالمندان فرار می کند و با نهایت سرعت در خیابان ها رانندگی می کند، کمک کنید تا او با نهایت سرعت رانندگی کند، زیرا زندگی او بدون هیجان، خسته کننده است.
 



با افسانه های بازی بیلیارد مسابقه دهید و جایزه بگیرید + دانلود

8ball Pool بازی جالب بیلیارد است که در آن می توانید با دیگران بازی کنید و با تلاش و کوشش تبدیل به یک حرفه ای شوید . مسابقات بصورت یک در مقابل یک انجام می شود. شما می توانید فقط وفقط آنلاین بازی کنید و قابلیت آفلاین بازی کردن را ندارید یعنی برای بازی کردن اینترنت ضرورت دارد .








گردآوری از: سالار واعظی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۸:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۲
چرا واسه کامپیوتر بازی نزاشتیییییین
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۶:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
بدک نبود ....
آخرین اخبار