انوشيروان ارجمند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روايت داستان حضرت ابوالفضل(ع) در "رستاخيز" اين پروژه را طولانی كرد

انوشيروان ارجمند با اشاره به ساخت فيلم سينمايي "رستاخيز" گفت: روايت داستان حضرت ابوالفضل(ع) و محتواي پربار "رستاخيز" كار اين پروژه را طولاني كرد.

انوشيروان ارجمند، بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در فيلم سينمايي "رستاخيز" نقش "شريح قاضي" را ايفا مي‌كنم و اين فيلم به نوعي همان جريان كربلا از ديدگاه افراد حاضر در اين واقعه است.
 
وي افزود: با توجه به اتمام كار من در اين پروژه، طولاني شدن آن مرا اذيت نكرد اما به دليل روايت داستان حضرت ابوالفضل(ع) و محتواي پربار داخل فيلم طولاني شدن آن دور از انتظار نبود.
 
ارجمند تصريح كرد: با توجه به نوع كار احمدرضا درويش و نگاه بين‌المللي او سعي در ساخت فيلمي دارد كه ضمن نداشتن مخاطبان خاص، در خارج از کشور نيز مورد قبول واقع شود.
 
وي ادامه داد: فيلمبرداري از نقش من به صورت جداگانه انجام شد و تداخلي با كار بازيگران خارجي اين اثر نداشت اما بسياري از بازيگران به صورت رودرو به ايفاي نقش پرداختند.
 
اين بازيگر تصريح كرد: من در اصفهان، سبزه‌وار و شاهرود به ايفاي نقش پرداختم و اطلاعي از ساير لوكيشن‌ها ندارم.
 
ارجمند عنوان كرد: هنرمندان اين فيلم هم از بازيگران طراز اول تئاتر و سينما هستند و با توجه به سليقه خاص دريوش در چيدمان بازيگران به منظور بهره‌برداري هنري از آنان به نظر من تركيب خوبي از هنرمندان را در اين فيلم شاهد هستيم و به همين دليل هميشه كار كردن با او را دوست داشتم.
 
وي خاطر نشان كرد: در صورت اكران خوب رستاخيز اين فيلم مايه افتخار ما خواهد شد.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: ارجمند ، فیلم ، سینما ، رستاخیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار