در پی برگزاری بازی دوستانه تیم های وزرا و سفرا کشورمان؛

پیروانی: امیدوارم برگزاری این بازی‌ها ادامه داشته باشد

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی دوستانه سفرا و وزرا کشورمان گفت: به نظر من برگزاری این بازی حرکت خوبی بود و امروز هم آمدم و هدایت تیم سفرا را بر عهده گرفتم.

افشین پیروانی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز از من دعوت کردند که در جلسه‌ی هماهنگی بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان شرکت کنم ولی من به خاطر شرکت در بازی سفرا مقابل وزرا نتوانستم در جلسه حاضر شوم .

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: دیدار امروز تیم های فوتبال وزرا و سفرا بازی خوبی است که در نهایت هم با نتیجه 4 بر 3 به نفع تیم وزرا به پایان رسید. ولی در هر صورت تعداد پیشکسوتان پرسپولیس زیاد است و شاید 200 نفر از سال‌های مختلف عنوان پیشکسوتی پرسپولیس را یدک می‌کشند و مسلماً حرف و حدیث‌های زیادی پیش خواهد آمد و حتی خود من هم دوست دارم جای خود را به دیگر پیشکسوتان بدهم اما به هر حال دوست دارم در این دیدار بازی کنم چون سال‌های زیادی کاپیتان تیم پرسپولیس بوده‌ام.

وی ادامه داد: این بازی به نام مهدوی کیا است و من فکر می‌کنم خود مهدوی کیا هم از مسئولان پرسپولیس ناراحت است و در واقع این بازی به نام مهدوی کیا است و به کام دیگران.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیروانی ، پرسپولیس ، میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار