قم/

سرمربی و مدیر فنی ماهان تندیس مصاحبه نکردند/ اعتراض تماشاگران

باخت در دیدار خانگی برابر تیم فوتسال فرش آرای مشهد موجب شد تا سرمربی و مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ شکست در دیداری خانگی از هفته دهم بازی‌های دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در واقع چهارمین باخت خانگی و پنجمین ناکامی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم محسوب می‌شود.

این باخت در حالی برای نماینده فوتسال قم در دیدار حساس هفته دهم برابر فرش آرای مشهد رقم خورد که شاگردان سیدوحید غیاثی و حسین شمس پیش از این در قم به تیم‌های حفاری اهواز، شهرداری تبریز و گیتی پسند اصفهان نیز نتیجه را واگذار کرده بودند.

پاسخگویی مدیر رسانه‌ای ماهان تندیس به خبرنگاران

سنگینی این شکست موجب شد تا سرمربی و مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از فرط ناراحتی و عصبانیت از نتایج اخیر تیمشان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران و قرار گرفتن در مقابل دوربین‌ها نشوند و خبرنگاران نیز به احترام سیدوحید غیاثی و حسین شمس به این موضوع اعتراضی نکردند.

با این حال محمدجعفر عابدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مقابل خبرنگاران و دوربین‌ها حاضر شد و در خصوص ناکامی‌های اخیر این تیم تصریح کرد: واقعا ما هم نمی‌دانیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد چون تیم تلاش خود را انجام می‌دهد اما نتیجه نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: همه آنهایی که در سالن حضور داشتند و یا به صورت زنده بازی را تماشا می‌کردند دیدند که تیم ما سراسر حمله بود، بازی خوبی را ارائه کرد و در مقابل دروازه حریف بارها صاحب موقعیت و فرصت گلزنی شد اما متاسفانه همچون بازی‌های قبل از آنها بهره نبرد.

تماشاگران قمی دلشان برای این تیم می‌سوزد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان داشت: تیم فرش آرای مشهد در مقابل دروازه تیم ماهان تندیس تنها سه یا چهار موقعیت گلزنی داشت که سه فرصت را به گل تبدیل کرد در حالی که تیم ماهان تندیس بیش از تعداد انگشتان دو دست فرصت گلزنی را به هدر داد.

وی در پاسخ به اینکه نظر شما راجع به اعتراض تماشاگران چیست؟ عنوان داشت: آنها دلشان برای این تیم می‌سوزد که شعار اعتراض سر می‌دهند، آنها حق دارند که پیروزی تیمشان را در خانه ببینند و ناراحتی خود را این‌گونه تخلیه می‌کنند.

غیاثی و شمس توان حرف زدن نداشتند

عابدی اضافه کرد: ما امیدوار بودیم که با کسب برتری در دیدار خانگی هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فرش آرای مشهد وضعیت تیم بهتر شود و به رده‌های بالای جدول رده بندی لیگ برسیم اما متاسفانه این‌گونه نشد و حالا باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا سیدوحید غیاثی سرمربی و حسین شمس مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس حاضر به پاسخگویی به اصحاب رسانه نشدند، تصریح کرد: هیچ‌گاه این اتفاق نیفتاده بود که این عزیزان حاضر به پاسخگویی نباشند اما باور کنید از بس که ناراحت هستند توان حرف زدن ندارند و امیدوارم شما از این اتفاق ناراحت نشده باشید و ما را یاری کنید تا در آینده وضعیت تیم بهتر شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.