رکن‌آبادی: انصاری به شهادت رسیده است/ اسرائيل عامل انفجارهاي تروريستي صبح امروز در بيروت است

شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش در خبر فوري گزارش داد: غضنفر رکن آبادي سفير ايران در بيروت تاکيد کرد اسرائيل عامل انفجارهاي تروريستي صبح امروز در بيروت است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین ،‌ رکن آبادي افزود: "شيخ ابراهيم انصاري" رايزن فرهنگي ايران در اين انفجار به شهادت رسیده است. 

اين انفجار به حق بودن موضع ما را ثابت مي‌کند و ما با قدرت بيشتر در اين مسير حرکت خواهيم کرد.

سفير ايران در بيروت تاکيد کرد اين کشور افتخار مي کند که در خط مقدم مقابله با طرح هاي رژيم صهيونيستي در منطقه است. 

غضنفر رکن آبادي در مصاحبه با شبکه المنار نیز گفت: ترديدي وجود ندارد که سفارت جمهوري اسلامي ايران در بيروت هدف اين دو انفجار با فاصله پنج دقيقه بود. 

رکن آبادي افزود: اين دو انفجار بهترين دليل براي اثبات به حق بودن مواضع و اصول جمهوري اسلامي است. جبهه مقاومت اخيرا پيروزي هايي در برابر طرح هاي اسرائيل در منطقه و جهان به دست آورد. ما در برابر اين دو انفجار با قدرت و پايداري بيشتري به خط مشي خود ادامه خواهيم داد. 

وي خاطر نشان کرد: ما هيچ نگراني و وحشتي از تقديم کردن  شهيد در اين راه نداريم. همه ديپلمات هاي ايران در لبنان و منطقه، شهادت در اين راه را افتخاري براي خود مي دانند زيرا شهادت   راه احياي ارزش هاي اسلامي و انساني است. افتخاري براي ماست که همه ما در اين مسير شهيد شويم. هر کسي که تصور مي کند چنين اقداماتي سر سوزني بر اصول و مواضع ما تاثير خواهد داشت، من تاکيد مي کنم از امروز به بعد ما انگيزه بسيار بيشتري براي پيمودن اين مسير با قدرت بيشتر خواهيم داشت. 

سفير ايران در بيروت گفت: موضع ما درباره سوريه و ديگر مسايل هيچ تغييري نکرده است. ما بر اساس اصول و نه منافع خود عمل مي کنيم. اصول ما مي گويد بايد از خواسته هاي به حق اکثريت مردم در هر منطقه اي از جهان   حمايت کنيم. در اين باره در سوريه، فلسطين، مصر، تونس يا بحرين تفاوتي ندارد و اصول ما در همه کشورها مشترک است.

 هفتاد و پنج ميليون نفر در ايران زندگي مي کنند که همه آنها شبانه روز خواهان حضور در جبهه هاي رويارويي با اشغالگران اسرائيلي هستند. ما افتخار مي کنيم در خط مقدم اين جبهه باشيم. ما معتقديم خداوند به ما توفيق داده است که در خط مقدم مقابله با طرح هاي اسرائيل و مزدوران رژيم صهيونيستي باشيم. ما با قدرت در اين مسير حرکت خواهيم کرد. 

غضنفر رکن آبادي افزود: ما بررسي و تحليل تصاوير دوربين هاي امنيتي را آغاز کرديم و پس از آنکه به نتايج کامل برسيم، جزئيات را اعلام خواهيم کرد. شماري از افراد بيگناه در اين انفجار شهيد شدند. احتمال زيادي وجود دارد که اين دو انفجار انتحاري باشد. 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار