عطایی: بازی جسورانه والیبالیست‌ها یک ست را در پی داشت

تیم ملی والیبال کشورمان با وجود ارائه بازی خوب و حساس مقابل برزیل نتیجه را سه بر یک به حریف در ژاپن واگذار کرد.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در 2 ست اول دیدار مقابل برزیل نمایش خوبی از والیبال را شاهد نبودیم به گونه‌ای که این ذهنیت به وجود می‌آمد که انگار فشار فضای مسابقات روی کار والیبالیست‌های کشورمان تأثیر منفی گذاشته است.

مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: ملی‌پوشان ایران در 2 ست اول عملکرد خوبی نداشته و آنها نگران از باخت بودند و والیبال توامان باترس را به نمایش گذاشتند. ولی در ست‌های سوم و چهارم با ارائه والیبال جسورانه قدرتشان را به رخ حریف گذاشتند و نشان دادند که توانایی آنها بالاتر از این حرف‌ها است.

وی افزود: معتقدم تیم ایران هنوز کیفیت واقعی والیبال خود را نشان نداده البته نباید غافل شد که مقابل پرافتخارترین تیم دنیا امروز بازی داشتیم و یک ست هم از آنها گرفتیم.

عطایی در خصوص تفاوت وضعیت تیم ملی برزیل در سال 2013 نسبت به مسابقات 2009 که با ایران برای نخستین بار روبرو شد، گفت: شاید از برخی بازیکنان چهره و صاحب نام سال 2009 تیم ملی برزیل مثل جیبا امروز در ترکیب آنها خبری نبود اما نباید غافل شد که این تیم با همین ترکیب در المپیک و مسابقات جهانی عناوین بسیار خوبی را به همراه داشته است. به طور کلی برزیل همانند روسیه و ایتالیا صاحب والیبال است، شاید آنها در کوتاه مدت با افت اندکی همراه شوند اما هیچ‌وقت ضعیف نمی‌شوند.

مربی اسبق تیم ملی والیبال در خصوص دیدار تیم ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: ما فردا هم مقابل نایب قهرمان قاره اروپا کار سختی را در پیش داریم، اگر ملی‌پوشان بازی با کیفیت‌تری را نسبت به امروز ارائه دهند به طور قطع پیروز میدان خواهیم بود.

عطایی گفت: ایتالیا سازمان یافته‌تر از برزیل نبوده، شکست این تیم دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار