قائم مقام معاونت مالی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در تهران فروش تراکم نداریم گفت:بر اساس طرح جامع و تفصیلی تهران، میزان تراکم مجاز و پایه برای املاک در مناطق مختلف مشخص شده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ناصر امانی با اشاره به برخی موارد مطرح شده در خصوص فروش تراکم در تهران گفت : به هیچ عنوان فروش تراکم در تهران را قبول نداریم و این عنوان موضوعی رد شده است و در تهران چنین موضوعی وجود ندارد .
 
وی افزود : از ابتدای سال 91 ، طرح جامع و تفصیلی تهران تایید و به تصویب رسید که بر مبنای این طرح ، تراکم مجاز و پایه تعریف شده است و بر اساس این طرح ، قانون اعمال می شود .
 
قائم مقام مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد : تراکم پایه ، حداقلی است که هر کسی با هر کاربری ملک به میزان 120 درصد دریافت می کند و بیشتر از این مقدار نیز تراکم مجاز است که تعریف ویژه خود را دارد و در طرح تفصیلی مشخص شده که هر منطقه چه میزان تراکم مجاز دارد .
 
امانی در ادامه با اشاره به موضوع بلند مرتبه سازی در تهران نیز اظهار کرد : طرح تفصیلی تهران مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری است که در تهران اجرا می شود و قطعا هیچ مجوز بلند مرتبه سازی خارج از این طرح نیست .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار