تکرار/ حاجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

کرباسچی؛ گزینه نهایی برای علنی ساختن اجماع اصلاح‌طلبان بر ناطق نوری

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: شخصيت ناطق‌نوري، بسيار مورد احترام بوده و بنده ارادت خاصي به وی دارم، ولی صحبت و تصمیم‌گیری درمورد انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و سرلیستی آن هنوز بسیار زود است.

"مرتضی حاجی" وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالي مبني بر احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر"حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری" در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از این قول و قرار اطلاعی ندارم.

وي ادامه داد: به طور قطع صحبت‌هايي صورت گرفته که "غلامحسين کرباسچی" این نظر را علني مي‌كند ولی در مورد این تصمیم و هماهنگی‌‌های آن با ناطق نوری اطلاعی ندارم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پايان با اشاره به شخصيت ناطق‌نوري، خاطرنشان كرد: شخصيت ناطق‌نوري، بسيار مورد احترام بوده و بنده ارادت خاصي به وی دارم، ولی صحبت و تصمیم‌گیری در مورد انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و سرلیستی آن بسیار زود است.

گفتني است، چندي قبل "غلامحسين كرباسچي" دبيركل حزب كارگزاران سازندگي و عضور شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان از اجماع اصلاح‌طلبان بر "حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری" در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی سخن گفته بود كه اين موضوع موجب واكنش‌هاي بسياري در ميان اصلاح‌طلبان و اصولگرايان شد و برخي از اصلاح‌طلبان عضور شوراي مشورتي اين سخن كرباسچي را نظر شخصي دانستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار