قم/

موفقیت در مذاکرات ثمره ایستادگی ملت و رهبری است/ مسؤولان به وعده‌های اقتصادی خود عمل کنند

حضرت آیت‌الله ملکوتی با بیان این‌که ملت ما هیچ‌گاه نمی‌تواند دشمنی آمریکایی‌ها را فراموش کند، مذاکرات ایران با 1+5 را نشانه حقانیت ایران در مسأله هسته‌ای دانست و گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت کاری دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار استاندار تهران، با مثبت ارزیابی کردن مذاکرات ایران باگروه 1+5گفت: این مذاکرات نشان داد که مسأله هسته‌ای حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: ایستادگی و مقاومت ملت با هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب سبب شد که ایران در مذاکرات به موفقیت دست پیدا کند.

حضرت آیت‌الله ملکوتی دولت را به پیگیری مسائل اقتصادی و حل مشکلات مردم توصیه کرد و اظهار داشت: همان‌گونه که رییس جمهور وعده داد، حل مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت قرار گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت حمایت مردم از دولت تأکید کرد و افزود: با وحدت و همدلی مردم و مسؤولان همه مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی پیروی مردم و مسؤولان از رهبر معظم انقلاب را رمز پیشرفت کشور دانست و گفت: رهبری به همه مسائل داخلی و خارجی آگاه هستند و پیروی از رهنمود‌های ایشان بر همگان واجب است.

حضرت آیت‌الله ملکوتی با تأکید بر این‌که تجربه نشان داده نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، ابراز کرد: ملت ما هیچ‌گاه نمی‌تواند دشمنی آمریکایی‌ها را فراموش کند./ز
برچسب ها: قم ، مذاکره ، موفقیت ، ملت ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.