جلالی در جمع خبرنگاران:

دولت احتمالا امشب لایحه بودجه سال 93 را نهایی می‌کند

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: بنا به گفته نوبخت، احتمالا امشب لایحه بودجه سال 93 نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران کاظم جلالی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه قوانین و مقرراتی کشور با اشاره به جلسه فراکسیون رهروان ولایت با سخنگوی دولت اظهار کرد: در جلسه امروز فراکسون رهروان ولایت با آقای نوبخت، وی ابراز امیدواری کرد که تا چهارشنبه دولت لایحه بودجه سال 93 را به مجلس می‌آورد.
 
روی افزود: به گفته نوبخت امروز برای تعیین تکلیف ماده واحده لایحه بودجه جلسه تشکیل می‌شود و اگر این ماده واحده نهایی شود، لایحه بودجه چهارشنبه به مجلس می‌آید
 
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش‌های دولت در تدوین لایحه بودجه قابل تقدیر است، چرا که تصمیم دارد لایحه بودجه سال 93 را در زمان قانونی به مجلس ارائه کند.
 
رئیس فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: امسال سال اول تشکیل دولت است و دولت با مشکلات زیادی برای تدوین لایحه بودجه مواجه بود.
 
وی همچنین درباره جزئیات لایحه بودجه سال 93 گفت: آقای نوبخت توضیحات کاملی را در خصوص جزئیات بودجه به ما ارائه دادند ولی درست نیست که از زبان من این جزئیات گفته شود و بهتر است که صبر کنید دولت در این باره اطلاع‌رسانی کند.
 
همچنین پیش از اینکه کاظم جلالی در میان خبرنگاران حاضر شود مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور به میان خبرنگاران آمد و درباره آخرین اخبار درباره زمان ارائه لایحه بودجه سال 93 اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: دولت تاکنون جلسات متعددی را برای لایحه بودجه سال 93 تشکیل داده است و تلاش می‌کند که این لایحه را در مورد قانونی که زمان آن 15 آذر است به مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، مجلس ، بودجه ، لایحه ، نوبخت ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار