مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

انحلال تراکتور صحت ندارد/طرح‌های اقتصادی را به سهامداران پیشنهاد دادیم

زینی‌زاده گفت: طی جلسه‌ای که با سهامداران باشگاه داشتیم یک سری طرح‌های اقتصادی را پیشنهاد دادیم تا باشگاه در فصل بعد مشکلی نداشته باشد.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه‌ای که هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی با سهامدارانش داشت، طرح‌های اقتصادی بزرگی را به سهامداران ارائه دادیم تا تیم در فصل آینده مشکل خاصی نداشته باشد.



مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه افزود: ما به دنبال منابع پایداری هستیم که برای باشگاه درآمدزا باشد و قطعاً بعد از تصویب، این طرح‌ها رسانه‌ای خواهد شد.

وی در خصوص انحلال این باشگاه بیان داشت: این خبر کذب محض است و باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد و جلسه با سهامداران تراکتور به معنای انحلال این تیم نیست.

زینی‌زاده تأکید کرد: با نماینده‌ی تام الاختیار کرار به توافق رسیدیم و قراردادی را امضا کردیم و کرار هم روز جمعه به ایران می‌‌آید تا بعد از بازی با گسترش فولاد در تمرینات حاضر شود.

وی ادامه داد: جاسم کرار از دی‌ماه برای تیم تراکتور بازی خواهد کرد و در طول این مدت با تیم تمرین می‌کند تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شود و کارت بازی وی هم آماده شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص بازی با گسترش فولاد اظهار داشت. وضعیت تیم خوب است و تمرینات مرتبی را بعد از پرسپولیس گذرانده‌ایم و به برد مقابل گسترش هم احتیاج داریم تا تیم در جمع مدعیان قهرمان لیگ برتر باقی بماند.

زینی‌زاده در ادامه بیان داشت: بازی مقابل گسترش مهم است چرا که خطیبی تیم خوب و جوانی را در اختیار دارد ولی برای تداوم صدرنشینی و تثبیت آن مجبور به کسب 3 امتیاز در این بازی هستیم.



وی در خصوص محرومان و مصدومان این تیم در بازی مقابل گسترش گفت: کریم انصاری‌فرد تنها محروم ما در بازی مقابل گسترش فولاد است و نمی‌تواند تیم را همراهی کند، ولی مصدومی نداریم و بازیکنان آمادگی لازم را برای بازی با این تیم داریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: با برد مقابل پرسپولیس روحیه‌ی لازم را کسب کردیم و امیدواریم با آمادگی و روحیه‌ی مناسب بازیکنان بتوانیم دربی تبریز را برنده از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار