مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور؛

قهرمانی مازندران و رویارویی پولادگر و ساعی

مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم استان مازندران در خانه تکواندوی تهران خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندوی نوجوانان 12 و 13 آذر بر روی چهار شیاپ چانگ خانه تکواندوی تهران برگزار شد که در پایان تیم مازندران با سه نشان طلا، 2 نقره و 66 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

همچنین تیم البرز با سه مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 62 امتیاز و تهران با سه طلا، 2 نقره و 62 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در روز نخست مسابقات قهرمانی کشور اوزان فرد و در روز دوم اوزان زوج به روی شیاپ چانگ رفتند.

در اوزان دهگانه این مسابقات مهدي اسحاقي، سينا ميرزائي، سيد عباس صادقي، شهاب الدين حسيني، مهران قوام، سروش احمدي، رامين حسينقلي زاده، دانيال صالحي مهر، سيد احمد خسروفر و اميرحسين اصلاني عنوان نخست را از آن خود کردند.

در پایان رقابت ها نیز، سيد محمد امين فرهي از بوشهر عنوان بهترين سرپرست،‌ يوسفعلي حاجي پور از مازندران به عنوان بهترين مربي، نصراله نصري نژاد از مازندران و سيد حسين جاهد از مازندران به عنوان بهترين داوران، دانيال صالحي مهر از مازندران عنوان فني ترين بازيكن و محمد اصلاني از قزوين به عنوان بازيكن اخلاق انتخاب شدند.

در این پیکارها که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت محمد زضا زوار سرمربی تیم مالی نوجوان نیز به عنوان کمیته فنی حضور داشت.

اما از نکات قابل توجه این مسابقات در روز نخست حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و هادی ساعی مدیر تیم های ملی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون به صورت همزمان بود.

با توجه به ثبت نام پولادگر و ساعی در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو و پس از انتشار خبر سرپرستی ساعی در رسانه ها این نخستین دیدار این دو نامزد محسوب می شد.

ساعی که در روزهای پایانی فیلم برداری فیلم سینمایی "مرواریدهای خلیج فارس" در شمال کشور بسر می برد، سفر یک روزه ای به تهران داشت.

همچنین یکی از مربیان تیم های شرکت کننده که نسبت به تیم داوری وسیستم های داوری معترض بود با گزارش کتبی داوران به کمیته برگزاری با جریمه روبرو شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار