صدیقی: مجبورم در نیروی زمینی هم خوب کار کنم

بازیکن جدید تیم بسکتبال نیروی زمینی به لزوم بازیهای خوب در تیم جدید برای رسیدن به جام جهانی اسپانیا تاکید می کند.

امیر صدیقی بازیکن سابق مهرام که بعد از پنج هفته تلاش برای ماندن در این تیم در نهایت مجبور به پوشیدن پیراهن تیم نیروی زمینی شد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این مورد توضیح داد: طی 5 هفته اول با تیم مهرام تمرین می کردم و در کش و قوس با ستاد کل نیروهای مسلح برای گرفتن رضایتنامه بودم. هر کاری هم که انجام دادم این اتفاق پیش نیامد و کاری هم از دستم به جز بازی برای نیروی زمینی بر نمی آمد.

وی در مورد نداشتن انگیزه برای بازی در تیم جدید تاکید کرد: اتفاقا من باید در این تیم خوب بازی کنم تا در نهایت برای جام جهانی اسپانیا انتخاب شوم. به هر حال اگر هم به این تیم نمی آمدم باید با کنسل شدن بحث سرباز قهرمان، بدون بازی بسکتبال به خدمت می رفتم.

بازیکنان نیروی زمینی با غیرتند

صدیقی از هم تیمی های خود و عصبانیت هنردوست در بازی گفت: به هر حال این بازیکنان سابقه بازی در لیگهای دسته یک و 2 را دارند و کار کردن در سوپرلیگ برایشان آسان نیست، هنردوست هم در جریان دیدار با گرگان از همین مسائل عصبانی می شد. با تمام این اوصاف هم تیمی های جدیدم بازیکنان با غیرتی هستند و مقابل گرگان هم خوب کار کردند تنها چون سابقه بازی در این سطح را ندارند همه چیز برایشان سخت است.

انتهای پیام /
برچسب ها: امیر ، صدیقی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار