تکرار/

آذری: اظهارنظر برخی از کارشناسان آماري و منطقي نيست

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص وضعیت این تیم گفت: تیم ما بازی جذاب و هجومی مقابل حریفانش انجام می‌دهد اما نتیجه لازم را نمی‌گیرد.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند بر این اساس تیم ما باید تلاش کند در بازی‌های بعد مقابل حریفان نتیجه بگیرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره وضعیت لوکا بوناچیچ بیان داشت: اعضای هیأت مدیره امروز جلسه‌ای تشکيل مي‌دهند و عملکرد تیم‌های مختلف را بررسی می‌کنند، بر این اساس گزارشی از وضعیت تیم‌هاي فوتبال به آنها ارائه خواهیم داد.

وی ادامه داد: جلسه اعضای هیأت مدیره امروز فقط مختص به عملکرد لوکا بوناچیچ نیست و عملکرد دیگر تیم‌های ورزشی در این جلسه بررسی می‌شود.

آذری درباره عملکرد تیم ذو‌ب‌آهن در فصل نقل و انتقالات گفت: ما تمام بازیکنان مدنظر بوناچیچ را جذب کردیم. بازیکنان جدیدمان هم در بازی مقابل پرسپولیس در حد نامشان فوتبال خوبی ارائه کردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره وضعیت مالی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: مشکلات مالی باشگاه با اقدام‌های صورت گرفته مالک باشگاه برطرف شده است و در حال حاضر ما مشکلی در زمینه پرداخت قرارداد بازیکنان نداریم.

وی درباره تیم ملی ایران در گروه f‌ بیان کرد: قرعه‌ سختی نصیب تیم ملی ایران شده است. اظهارنظرهای برخی از کارشناسان در مورد قرعه ایران بر اساس آمار و منطق نیست. بوسنی و هرزگوین در گروهی به عنوان تیم اول صعود کرد که پرتغال هم در آن گروه قرار داشت.

آذري در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال همه ما باید به تیم ملی کمک کنیم تا در جام جهانی حضوری موفق مقابل حریفانش داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آذری ، ذوب آهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار