انبارلویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

وجود گونه‌های مختلفی از اصولگرایی در کشور/جریان اصولگرایی از انتخابات گذشته درس خوبی گرفت

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:وجود چند ضلع رقابتی در انتخابات گذشته، گونه‌های مختلفی از اصولگرایی در کشور را نمایان کرد.

"محمدکاظم انبارلوئی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارنظر اخیر اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه اصولگرایان ضعف گفتمانی دارند، اظهار داشت: امروزه اصولگرایان مشغول حمایت حکیمانه از دولت یازدهم هستند تا دولت بتواند در گفتمان پیشرفت، خدمت، عدالت گام‌های مثبتی بردارد.
 
وی با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات گذشته با تکثر نامزد وارد صحنه رقابت شدند، ادامه داد: جناح اصولگرا به محض اعلام نتایج انتخابات از رئیس‌جمهور منتخب حمایت کرد، حتی رئیس‌جمهور سابق نیز در حمایت صیمانه از دکتر روحانی در راستای تعامل آمادگی خود را برای تحویل گزارش وزارتخانه و دستگاه‌ها اعلام کرد.
 
انبارلوئی ضمن مقایسه وضعیت انتخابات ریاست‌جمهوری در دوره‌های نهم و یازدهم، اضافه کرد: رئیس‌جمهور منتخب در سال 88 با مشارکت 40 میلیونی و 85 درصدی توانست پیروز میدان شود که رقبای وی در این زمان این انتخاب را برنتافته و با کمک سرویس‌های امنیتی موساد و سیا آشوبی در کشور رقم زدند که اقتدار و امنیت ملی کشور به خطر افتاد.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز اصولگرایان حمایت حکیمانه از دولت است، تصریح کرد: ما دولت یازدهم را فارغ از اینکه چه کسی در صدر آن است، دولت جمهوری اسلامی دانسته و حمایت از آن را بر خود واجب می‌دانیم، همچنین در راستای کمک به دولت منتخب رصد هوشمندانه‌‌ای از مسائل کشور داریم.

مسئول سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا معتقد به وجود گسست‌ میان جریان اصولگرایی هستید؟ خاطرنشان کرد: اصولگرایان طیف وسیعی در کشور را شکل می‌دهند که وجود چند ضلع رقابتی در انتخابات اخیر، گونه‌های مختلفی از اصولگرایی در کشور را نمایان کرد، اما پس از انتخابات همه به سمت همگرایی پیش رفته و از انتخابات دوره یازدهم درس خوبی گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار