روش‌های نوین درمانی "فشار خون" بررسی می شود

روش‌های نوین درمانی و "فشار خون" در نخستین همایش دانشجویی واحد بین الملل "دانشگاه علمی پزشکی" گیلان 20 تا 22 آذر مورد بررسی قرار می گیرد.

 سید آرش کریمی دبیر اجرایی نخستین همایش دانشجویی واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  افزود: شعار امسال سازمان جهانی بهداشت بر فشار خون تاکید  داشت و ما نیز به منظور ادامه این خط مشی اقدام به برگزاری این همایش کردیم، همچنین فشار خون در کشورمان نیز روبه گسترش است.
 
 وی گفت: فشار خون در کودکان، فشار خون در اختلالات هورمونی، فشار خون در بیماری های کلیوی، فشار خون در بیماری های عصبی، فشار خون در اختلالات روانی، روش های نوین درمان فشار خون، فشار خون و تغذیه، فشار خون  در دندانپزشکی، فشار خون و طب مکمل از محورهای مورد بحث در این همایش است.
 
 دبیر اجرایی این کنگره تصریح کرد: نزدیک به 41 مقاله به دبیر خانه کنگره ارسال شده که 8 مقاله به صورت شفاهی و 15 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.
 
 وی ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی در امر فشار خون در دندانپزشکی، فوریت‌های فشار خون در دندانپزشکی است با توجه به  اینکه استرس و ترس از دندانپزشکی در بالا رفتن فشار خون تاثیر دارد دندانپزشک باید از بیمار شرح حال بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار