مشهد/

مداخلات دين محور در مشكلات روانشناختي تبيين مي‌شود

مداخلات دين محور در مشكلات روانشناختي در اولين همايش «همايش الگوي اسلامي- ايراني مشاوره با محوريت دين و بهداشت روان» تببين و تحليل مي‌شود.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد خبري «اولين همايش الگوي اسلامي- ايراني مشاوره با محوريت دين و بهداشت روان» ، دكتر مسعود جان بزرگي از مشاوران برجسته كشور و داراي مدرك دكتراي تخصصي روان شناسي (PhD ) در قالب پانل علمي اين مبحث را ارائه مي‌كند.

دكتر محمدعلي مظاهري، حجج‌اسلام و المسلمين دكتر عباس پسنديده، دكتر سيد محمد غروي، دكتر حمزه عبدي، دكتر مسعود آذربايجاني اساتيدي هستند كه در پانل علمي به تبيين مباحث مرتبط با مداخلات دين محور در مشكلات روانشناختي مي‌پردازند.

الگوي شادكامي در ارتقاي سلامت روان، شاخص‌هاي موجود در مداخلات دين محور، مكانيزم‌ها و فنون مداخلات دين محور، مداخله مذهبي مبتني بر زهد، روان‌سنجي مفاهيم ديني در مداخلات روانشناختي و مداخلات دين محور در مسائل ازدواج موضوعاتي است كه در اين پانل مطرح مي‌شود.

اين پانل علمي روز اول همايش از ساعت 9 تا 11 تدارك ديده شده است و رويكرد آن تبديل مباحث به طرح مداخله و جواب دادن به اثر بخشي اين مداخلات است.

ياد آور مي شود: «همايش الگوي اسلامي ايراني مشاوره با محوريت دين و بهداشت روان» به همت مؤسسه خدمات مشاوره‌اي، جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي آستان قدس رضوي از 20 آذر ماه به مدت 2 روز و با حضور استادان برجسته روان‌شناسي حوزه و دانشگاه برگزار مي‌شود./س

...................................................

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.