علیرضا احمدی خبر داد

پنجمین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی 31 استان کشور در تهران

پنجمین نشست هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی 31 استان کشور صبح پنجشنبه 21 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا احمدی عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور گفت: پنجمین نشست هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی 31 استان کشور صبح پنجشنبه 21 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست هم اندیشی که به منظور ایجاد تعامل و تبیین برنامه های اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور برگزار می شود،می توان از آن به عنوان یکی از مهمترین نشستهای مدیران استانی این اتحادیه کشوری نیز نام برد که در آن مشکلات و معضلات موجود موسسات قرآنی کشور با حضور مدیران عامل اتحادیه های 31 استان کشور و اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری بررسی و راهکارهای برون رفت از آن نیز ارائه می‌گردد.

احمدی در ادامه گفت : همانطوری که رسانه ها به مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی می پردازند باید این امر را نیز مد نظر قرار داد که فعالیتهای قرآنی صرفا به قرائت و حفظ قرآن خلاصه نمی شود بلکه فعالیتهای قرآنی فراتر از اینهاست و مهمترین آن کاربردی ساختن قرآن در زندگی مردم و کلیت جامعه اسلامی است و این امر نیز به طور مستقیم با فعالیتهای فرهنگی ،اجتماعی،سیاسی ،اقتصادی و ... نیز در ارتباط است و از این امر مهم نیز نباید غفلت کرد ،لذا انتظار می رود همانطوری که به درج اخبار ورزشی و ... اهمیت می دهیم اخبار و رویدادهای قرآنی را نیز در رسانه ها پررنگ تر جلوه داده و تنها این نوع اخبار را به یک قسمت خاص و در حاشیه قرار ندهیم.

وی افزود:انعکاس اخبار فعالیتها و جنبشهای قرآنی و دینی باید در راس اخبار کشور ما باشد چرا که با پر رنگ نمودن این نوع اخبار جاذبه و سمت و سوی فعالیتهای قرآنی در تمام نقاط کشور روز به روز افزون خواهد شد و زمانی ما چامعه ای ایمن و سلامت خواهیم داشت که تمام برنامه زندگی مردم آن جامعه بر اساس تعالیم آیات  قرآن و سیره عملی اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام شکل گیرد.
احمدی در پایان گفت : ما از تمامی رسانه ها اعم از صدا و سیما ،خبرگزاری ها و جراید و ... دعوت می کنیم که برای پوشش اخبار این نشست حضور پررنگی را داشته باشند لذا عزیزان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09193543997 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ اس
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.