قم/

حلقه های صالحین ظرفیتی عظیم برای ترویج حجاب است

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)گفت: مرکز ریحانه النبی (س) می تواند در تحقق اهدافش از حلقه های صالحین بسیج به ویژه بسیج اقشار که بیش از ۲۰ قشر را تحت پوشش دارد، بهره مند شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع)، تیپ روحانیان رزمی و تبلیغی ظهر امروز در بازدید از مرکز فرهنگی ریحانه النبی(س) با اشاره به فعالیت های مرکز تحقیقاتی ریحانه النبی(س) اظهار کرد: این مرکز برای پیشبرد بهتر اهدافش باید از ظرفیت نیروی انسانی بسیج استفاده کند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع)، با تاکید بر این که بسیج یک ارگان مردم نهاد است، افزود: مرکز ریحانه النبی (س) می تواند در تحقق اهدافش از حلقه های صالحین بسیج به ویژه بسیج اقشار که بیش از 20 قشر را تحت پوشش دارد، بهره مند شود.

وی با بیان این که در برخی از استان هابسیج تا 6000 حلقه صالحین دارد، خاطرنشان کرد: در قم بسیج بیش از 1000 حلقه صالحین دارد که حداقل یک سوم این جمعیت را زنان تشکیل می دهند که از این ظرفیت نیز در ترویج حجاب باید بهره گرفت.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به ظرفیت بسیج محلات تصریح کرد: بسیج محلات که محل حضور همه افراد با فرهنگ های متفاوت است نیز در پیشبرد طرح ترویج حجاب موثر است که باید از این ظرفیت نیز بهره مند شد.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) گفت: موسسسه ریحانه النبی(س) با تعامل و انعقاد تفاهم نامه با سپاه علی ابن ابیطالب(ع) نیز می تواند گام موثری در ترویج حجاب در سطح استان قم بردارد.

وی تاکید کرد: برای اجرای طرح ملی حجاب نیز این موسسه می تواند با سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین نیز تعامل داشته باشد و با انعقاد تفاهم نامه از ظرفیت بسیج در کشوری شدن طرح کمک بگیرد تا این طرح در سطح ملی هم موفق عمل کند./س

برچسب ها: قم ، حلقه ، های ، صالحین ، ظرفیتی ، عظیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.