رودهن/از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای قانون:

حفظ کاربری اراضی کشاورزی استفاده می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از بکارگیری و استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغهای سطح استان خبر داد.

ˈسید محمد موسویˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: طرح حفاظت، پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغها که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تهیه شده، با بکارگیری توان بخش های غیردولتی در اجرای امور تصدی گری قانون مذکور و با حمایت همه جانبه سازمان امور اراضی کشور به صورت پایلوت در شهرستان دماوند به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: این مهم به منظور افزایش دقت، صحت و سرعت در اجرای این قانون عملیاتی و اجرایی می شود.

موسوی افزود: از سال 85 و با اصلاح این قانون تاکنون سه هزار و 300 پرونده تخلف در شهرستان دماوند تشکیل شده که هم اینک برای هزار و 700 پرونده رأی و دستور قضایی صادر شده است.

وی گفت: از این تعداد، هزار و 200 فقره رأی له سازمان جهاد کشاورزی بوده و در حدود 750 حکم و دستور قضایی قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز به ویژه دیوارکشی ها صادر شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خاطرنشان کرد: از آن زمان تاکنون 700 حکم قلع و قمع اجرایی شده که 613 مورد آن مربوط به سالهای 90، 91 و 92 بوده است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ باقی مانده احکام و دستورات صادره با هماهنگی دستگاه های امنیتی و خدمات رسان به سرعت تا پایان سال به اجرا در آید./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.