انبارلویی در واکنش به تشدید تحریم‌ها:

هنوز جوهر تحریم‌های قبلی خشک نشده است/ دیپلمات‌های ایرانی واکنش شایسته نشان دهند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به وضع تحریم‌ها جدید، دیپلمات‌های ما باید واکنشی شایسته نشان دهند.

"محمدکاظم انبارلوِیی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موضوع تشدید تحریم‌ها توسط کنگره آمریکا، اظهار داشت: ما به عنوان یک مسلمان به توافقی که با قدرت‌های اتمی و یک قدرت غیر اتمی انجام دادیم، پایبندیم.

وی با بیان اینکه این پایبندی تا زمانی ادامه دارد که طرف مقابل نیز پایبندی خود را نشان دهد، افزود: اگر آنان به توافق‌نامه متعهد نباشد، هیچ دلیلی وجود ندارد که ایران به آن اعتنا کند.
 
انبارلویی ادامه داد: با توجه به وضع تحریم‌های جدید، دیپلمات‌های ما باید واکنشی شایسته نشان دهند.

عضو حزب موتلفه تاکید کرد: ما در فرآیند اعتمادسازی به این نتیجه رسیدیم که قدرت‌های بزرگ، به ویژه آمریکا قابل اعتماد نیستند.
 
انبارلویی با بیان اینکه هنوز جوهر تحریم‌های قبلی خشک نشده و آنان خواهان وضع تحریم‌های جدید هستند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که آمریکا از ابتدا قصد فریب داشتند و نه آشتی و تفاهم.

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این توافق برمبنای یک تفاهم صورت گرفته و روح حاکم بر آن باید ما را به سمت حل مسائل پیش برد، خاطرنشان کرد: اما امروز رویکرد آنان، مسائل را پیچیده‌تر و غامض‌تر می‌کند؛ به همین دلیل گروه کارشناسی ما در وین، گفتگوها را رها کرده و به تهران بازگشتند، چرا که افق روشنی در گفتگوها ندیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار