منتقمی: وزیر ورزش انسان وارسته‌ای است/ رویانیان کارهای بزرگی انجام داده

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص برکناری رویانیان گفت: رویانیان از مسائل پیش‌آمده در خصوص باشگاه نگران است و ناراحتی‌ خود را با مصاحبه‌هایش انعکاس داده است.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وزیر ورزش انسان وارسته‌ای است و هیچ گاه در مورد شخصیت افراد نظر نداده است. در برخورد‌هایی که با گودرزی داشتم، وی برخورد بدی با رویانیان نداشت. من فکر می‌کنم این برداشت متفاوت افراد است که گاهی باعث سوءبرداشت می‌شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه هدایتی قرار است عضو جدید هیئت مدیره شود، افزود: اطلاعی از موضوع هدایتی ندارم و این تصمیم به نظر هیئت مدیره و اعضاء باشگاه مربوط است.

وی در مورد گله‌ی پروین از یک پیشکسوت پرسپولیس اذعان داشت: پروین هم عضوء هیئت مدیره پرسپولیس و هم پیشکسوت باشگاه است. من آمدن و سر و صدا کردن وی را ندیدم و نمی‌دانم در باشگاه چه گذشته است.

منتقمی بیان داشت: رویانیان کارهای اقتصادی زیادی در باشگاه انجام داده است که یکی از آن‌ها صندوق سرمایه گذاری پرسپولیس است که 2 روز گذشته افتتاح شد. در این طرح که یکی از برنامه‌های مختص درآمدزایی باشگاه است با سود به دست آمده می‌توان کارهای زیادی مثل تأسیس آکادمی و برنامه‌ریزی برای تیم و پیشکسوتان پرسپولیس انجام داد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در باشگاه پرسپولیس حاکم است و تیم برای گرفتن 3 امتیاز بازی آماده است. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از بازیکنان باشیم و بتوانیم در مقابل تیم سایپا عملکرد خوبی از تیم ببینیم.
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.