کارشناس کانادايي:

دولت کانادا ؛ عروسک خيمه شب بازي صهيونيسم

کارشناس کانادايي دولت کانادا را عروسک خيمه شب رژيم صهيونيستي توصيف کرد که با همين رويکرد عليه ايران موضع مي گيرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ جاشوا بليکني در گفتگو با اين شبکه از کالگراي کانادا گفت:« کانادا در مجمع عمومي سازمان ملل متحد طرحي ضدايراني را مطرح کرده است. هدف از اين اقدام کانادا حرکت در مسير خواسته هاي اسرائيل است. دولت استيفن هارپر نخست وزير کانادا روابط بسيار نزديکي با اسرائيل دارد. کانادا در تلاش است با اين طرحها، توجه ها را از وضع بد حقوق بشر در اين کشور به سمت ايران و مسائل ديگر منحرف کند.

درحالي کانادا اين کار را انجام مي دهد که ديده بان حقوق بشر چند ماه پيش گزارشي منتشر کرد و در آن ، وضع بد حقوق بشر در کانادا را به شدت محکوم کرد. دولت کانادا با اين کار مي خواهد اربابان صهيونيستي خودش را راضي کند که گردانندگان عروسک خيمه شب بازي دولت کانادا هستند. وزير امورخارجه کانادا با همين رويکرد موضوع حقوق بشر ايران را مطرح کرده است.

گزارشهاي رسمي بين المللي نشان مي دهد پليس کانادا ، زنان بوميان اصلي اين کشور را به بازداشتگاهها مي برنند و به در آنجا به آنجا تجاوز به عنف مي کنند و آنها را اذيت و آزار مي کنند. ديده بان حقوق بشر يکصد و پنجاه و چهار مورد از استفاده پليس کانادا از سلاح گرم عليه بوميان اين کشور را ثبت کرده است. حتي کودکان سرخپوستان اوليه کانادا نيز از اينگونه برخوردهاي پليس کانادا در امان نيستند. آنها آزادي بيان نيز ندارند.»

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار