قم/

کشتی‌گیران قمی به 10 وزن پیکارهای نوجوانان کشور اعزام می شوند

دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد رضایی اظهار کرد: برای شناخت ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کشتی قم به منظور اعزام به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور، رقابت‌های انتخابی استان را برگزار کردیم و در آن کشتی‌گیران بسیار خوب و مستعدی شناسایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان قرار است این دوره از پیکارها روزهای پانزدهم و شانزدهم دی ماه به انجام برسد.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در حالی برگزار می‌شود که تمرینات تیم منتخب قم از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان این تیم در حال برگزاری است و این تیم یکی از شانس‌های کسب بیشترین مدال از این دوره خواهد بود.

وی تاکید کرد: تیمی که قرار است به نمایندگی از قم در مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور شرکت کند، ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کشتی فرنگی نوجوانان قم است که همگی از پشتوانه‌های کشتی قم به شمار می‌روند و آینده بسیار درخشانی دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: در واقع بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان پس از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان کشور، این بار رقابت‌های کشتی فرنگی این رده سنی برگزار می‌شود تا کشتی‌گیران استان‌های مختلف با یکدیگر سرشاخ شوند.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها قرار است روزهای پانزدهم و شانزدهم دی ماه به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شود در حالی که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی کشورمان قرار است رقابت‌ها در 10 وزن به انجام برسد.

دبیر هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: کشتی‌گیران قمی در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها با حریفان خود کشتی می‌گیرند و امیدوار به کسب مدال در بیشتر این وزان توسط استعدادهای کشتی قم هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نفرات اعزامی قم به این مسابقات اشاره کرد و افزود: در وزن 42 کیلوگرم علیرضا نجاتی، در 46 کیلوگرم ابوالفضل طالبی، در 50 کیلوگرم علی شاه قلعه، در 54 کیلوگرم ابوالفضل زینتی رفاه، در 58 کیلوگرم حامد بیرامی، در 63 کیلوگرم ایمان عیسی‌خوانی، در 69 کیلوگرم حسین ابراهیمی، در 76 کیلوگرم امیرحسین قرنلی، در 85 کیلوگرم مهدی اسماعیلی و در وزن 100 کیلوگرم علی‌اصغر شهبازی کشتی‌گیران قمی حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود./س

برچسب ها: قم ، کشتی ، پیکار ، نوجوان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.