قم/ استاندار:

رهبر معظم انقلاب بر اتحاد و همدلی مسئولان استان تاکید دارند

استاندار قم اتحاد و همدلی مسئولان استانی در خدمت به مردم و تبدیل شدن استان قم‌ به استانی نمونه را از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم با اشاره به دیدار خود با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار که 2 روز قبل در تهران انجام شد، مقام معظم رهبری مسئولیت استانداری آن هم در قم را ویژه و خطیر عنوان کردند و فرمودند: «فرصت خدمت به مردم شریف قم و مراجع عظام را قدر بدانید».

وی افزود: مقام معظم رهبری ضمن ابلاغ سلام به مراجع عظام تقلید و مردم بزرگوار قم و مسئولان استان اظهار امیدواری کردند که همه در تحقق آرمان‌های انقلاب موفق باشند.

استاندار قم تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر اتحاد و همدلی را مورد توجه قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار خاطرنشان کردند مسئولان استانی باید با اتحاد و همدلی در خدمت به مردم کوشا بوده و استان قم را از هر نظر نمونه کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در پایان تاکید کردند که اجازه ندهید سوءاستفاده کنندگان و فتنه‌گران به استانداری نزدیک شوند.

صالحی‌منش افزود: به منظور ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مراجع عظام تقلید و همچنین پیام رئیس جمهور در آینده به دیدار مراجع بزرگوار خواهم رفت./س

برچسب ها: قم ، رهبر ، معظم ، انقلاب ، اتحاد ، تاکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.